【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

效法林超英? 謝安琪全家挑戰唔開冷氣

發佈時間: 2022/10/07

謝安琪(Kay)昨日在炎熱天氣下,竟穿上厚厚外套出席環保品牌活動,原來她身上的外套是由回收膠樽所製成。談到環保,天文台前台長林超英已十年無開冷氣,原來Kay全家亦盡量不開冷氣,改開兩把風扇令全屋涼快,她更大讚怕熱的老公張繼聰樂意配合,支持環保。

謝安琪昨日出席環保時裝活動,她指香港冬天不算非常寒冷,但衣櫃總要有一件禦寒衣物,「我好少買羽絨,因為我好鍾意動物,我身上嘅外套係用100%回收物料製造。」重視環保的Kay表示全家身體力行支持,「屋企有做垃圾分類,大仔兩歲我就教佢認識環保。屋企會節約用電,喺呢度要讚下張繼聰,男人好怕熱,但我幾年前想挑戰唔開冷氣,佢都支持。我研究咗夏天點樣用兩把風扇吹勻全屋,慳番好多電。近年已盡量唔開冷氣,全家開始適應唔使開冷氣都可以生活。」

提到工作近況,Kay今日出新歌《我的波利海妮婭》,由於上一首單曲成績不俗,Kay希望新歌再為樂迷帶來驚喜,笑言可以考慮跳唱。談到她跟女兒張靖最近一齊拍廣告,Kay大讚女兒跳唱有天份,又熱愛表演,「囡囡叻我好多,咁細個成日拍片。(容許女兒入行?)佢咁細個,依家仲係言之尚早。」

讚女兒跳唱有天份

另外,近日有網民批評部分藝人經常帶子女去主題公園,直斥他們不懂教仔。不時帶一對仔女去主題公園遊玩的Kay說︰「鍾意去主題公園(的人)都好有內涵嘅,尋找唔同快樂。我無(唔識教仔)呢個睇法,不過多啲討論都好,因為湊小朋友係好漫長嘅事,唔係一個道理或者一本通書可以睇得晒。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏

攝影︰林良明