【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

明年中娶連詩雅隨時延期 陳家樂不敢叫老闆包酒席

發佈時間: 2022/10/18

陳家樂於今年六月向女友連詩雅求婚成功,但二人工作繁忙,一直未定婚期。昨日家樂終透露婚禮於明年中舉行,現已開始物色婚宴場地,但仍有很多細節未定案,加上二人工作已排到明年中,他指隨時要延期。

陳家樂相隔五年再拍王心慰監製的新劇《異空感應》(暫名),他笑稱是挑戰體力,「當年仲算年輕仲頂得順,依家我驚體能無以前咁fit。」問到他忙拍劇如何籌備婚禮?家樂指一直計劃中,但婚期不停延後,「因為我同佢(連詩雅)嘅工作都排到明年三月,佢仲有機會唔喺香港,依家定咗婚禮喺明年年中,希望可以如期舉行。當中最難係好多細節嘢要一齊傾,影婚紗相都要預幾日,擺酒用嘅枱布同花都要揀,真係好多嘢要籌備。」

岑珈其做首席兄弟

家樂透露未婚妻連詩雅已找人擇好吉日,但坦言不斷有變化,很大機會延期,更指原來一直未定擺多少圍酒席。提到老闆楊受成通常會為公司藝人贊助婚禮酒席,問到可有向楊生提出請求?家樂表示︰「我唔敢問呀,希望老闆有心啦!其實都唔需要嘅,靠自己努力好啲,老闆肯嚟出席婚禮,我已經好榮幸。」至於兄弟團方面,他指首選好友岑珈其︰「佢個婚禮搞得好好,都畀咗好多意見我,(姊妹團係咪陳自瑤、黃翠如?)等佢公布啦,唔好搶佢啲嘢嚟講。」

另外,《異》劇中家樂與陳曉華(Hera)飾演一對情侶,Hera指看劇本有很多肉麻對白,閱讀文字已令她感到尷尬;而新劇角色性格男仔頭,跟熱播劇集《美麗戰場》飾演的小美反差甚大,她笑指︰「拍完套劇先知要小心渣男,同埋返到公司好多同事話想打巴我,嫌小美太蠢。」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏

攝影︰林良明