【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

支持香港樂壇百花齊放 區瑞強開騷傳承經典

發佈時間: 2022/10/19

早年憑一曲《陌上歸人》成為經典的民歌王子區瑞強(Albert),將在本月尾開騷。Albert回想入行至今,經歷樂壇不同朝代,最難忘15年與美國民歌界殿堂級組合Peter, Paul and Mary成員Peter Yarrow合作,齊齊jam歌享受音樂。現今香港樂壇新人輩出,Albert認為百花齊放實屬好事︰「依家音樂世界比較有娛樂性,我就行傳統玩經典,健康嘅樂壇就係要乜都有。」

區瑞強於本月28至30日假灣仔伊館舉行三場《區瑞強45周年友緣再相聚演唱會2022》,廣邀圈中好友,包括米雪、麥潔文、鄭丹瑞、李龍基及鄭子誠等任嘉賓,屆時Albert更與米雪合唱粵曲《劍合釵圓》,絕對是新嘗試。除了一眾經典歌手及DJ好友,Albert亦邀得剛出新歌《馬路英雄》的袁偉豪與太太張寶兒夫妻檔演出,又找來譚嘉儀合唱《陪著你走》。他大讚嘉儀舊曲新唱無得頂,演繹《今宵多珍重》又有另一番味道,果然提攜後輩。

預告即場投票選歌

提到現時香港樂壇新人輩出,如林家謙、MC張天賦及男團MIRROR等,Albert指不少新星開騷大賣,確實非常厲害。「依家音樂世界同以前唔同,比較重娛樂性,我就行傳統路綫玩經典,健康、成熟嘅樂壇就係要乜都有,新人都應該聽多啲唔同類型嘅歌。」回想自己那些年的青蔥歲月,Albert一支結他走天涯,穿梭電視台及各大演出場地,「自己做音樂偏向創作,當年第一次監製自己嘅唱片都一腳踢,做歌手就係咁樣成長,唱咗幾十年當然有自己風格,今次開騷都會加入好多嘢,用自己嘅唱腔去演繹陳百強、關正傑嘅經典金曲。」

入行多年,Albert相識滿天下,加上在港台開咪多年,他笑言橫掃不同階層的樂迷︰「由街上嘅掃地姐姐到江湖中人,個個都係我朋友,就算政界人士、大學教授、律師,都會自動自覺買飛嚟睇我演出。」他預告在個唱中會有觀眾即場揀歌環節,「開騷時每位入場觀眾獲派兩支熒光棒,揀A歌就呢隻色,B歌就另一隻色,希望大家玩得開心。」Albert半生推動樂壇,得意之作必定是與Peter, Paul and Mary成員Peter聚頭,「我有45年實戰經驗,90%嘅美國民歌都識唱,民歌界殿堂級組合Peter,Paul & Mary嘅傳奇人物Peter,都曾經嚟香港同我合作。」

難忘與民歌界傳奇結緣

回想15年與Peter的合作,Albert依然歷歷在目。「當時Peter經美國領事館搵香港唱民歌嘅人,輾轉搵到我電話號碼,仲親自打畀我,我以為係騙案。」他年輕時視Peter為超級偶像,收到合作邀請時絕對是受寵若驚。「佢作咗一首歌宣揚反欺凌,想搵識唱民歌嘅華人唱中文版,之後佢仲做埋我演唱會嘉賓,感覺好似去到曼聯同C朗拿度踢波一樣咁有意義,呢個緣份真係好難得。」Albert表示Peter當時亦亮相他的港台節目《2000靚歌再重聚》,齊齊唱足三小時,「佢當咗我係徒弟一樣,我哋之前無傾唱乜,好隨意,有時會互相幫對方和音,係一次千載難逢嘅經歷。」不過,現時身在美國的Peter已經80多歲,身體狀況亦大不如前,未知他們何時有緣再重聚。

攝影︰Alma

美術︰梁政敏

撰文︰Steven