【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

劉愷威被爆有第二春? 劉丹︰要過孫女一關

發佈時間: 2022/10/20

劉丹(丹爺)與一眾《愛•回家之開心速遞》演員,昨日出席萬聖節宣傳活動。對於兒子劉愷威被傳與內地已婚女星尤靖茹拖手散步,丹爺坦言希望兒子有伴照顧,但女方一定要跟孫女「小糯米」合得來,他才會接受。

《愛•回家》眾演員昨日以搞怪造型亮相,適逢今日是羅樂林74歲生日,劇組送上生日蛋糕慶祝。劉丹提到兒子劉愷威近日被拍得跟女子拖手,有傳女方是內地女星尤靖茹,丹爺說:「佢都已經否認咗啦,都咁大個仔,感情由得佢自由發展,我理唔到咁多。(希望兒子有伴?)當然想有人照顧佢,但唔會過問佢點發展,佢以前有女友會同我講,但今次無,即唔係真。」

丹爺笑言兒子女友不用給他過目,唯一要求對方跟孫女「小糯米」合得來,「如果有女友,一定要同孫女夾得嚟!我從來唔擔心,佢好理智,會識得選擇。(贊成兒子再婚?)佢再婚我有咩理由反對?但無得勉強,最緊要佢開心,見到仔女開心,我仲開心。」

林凱恩否認扭計唔續約

另外,在《愛•回家》飾演Bonnie的林凱恩被指扭計不續約,故被流放到《流行都市》,她昨日否認道︰「大家仲喺電視上見到我,暫時仲未消失。我一路有拍《愛•回家》,只係兼顧試下其他嘢。(扭計不續約?)無,我同公司有傾合作,未咁快約滿,好開心公司畀唔同工作我,我同蔥頭(丘梓謙)條綫又可以繼續寫落去。」對於被調到下午節目,有網民戥她不值,她說:「Bonnie唔可以成日都係小朋友,或者做人個女,要感受下大人世界。」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏