陳淑蘭
陳淑蘭

好想試呢間航空公司

發佈時間: 2022/11/24

好想試呢間航空公司

朋友同我講,佢會去卡塔爾睇世界盃。我話︰「嘩!你好叻呀去卡塔爾,但卡塔爾喺邊㗎?」朋友一呆,答道︰「喺中東嗰邊,英文係Qatar。」

一講Qatar,我就即刻知道了!一早已經好想坐佢哋嘅飛機,佢哋至今已連續第七度奪魁,同時奪得全球最佳商務艙、最佳商務艙貴賓室餐飲、中東地區最佳航空公司、最清潔機艙等桂冠。中東三雄航空公司,分別係全球最佳航空公司排名︰第1、第3同第12,真係唔錯。

我之前坐過阿聯酋,性價比高,飛機新款(嗰時係A380),價錢仲平過其他航空公司,可以喺飛機上面沖涼同埋有魚子醬食。呢間卡塔爾嘅商務艙,有坐頭等艙嘅感受。佢有3大特色︰1、座位有門;2、中間排相連的兩個座位可調整為雙人床;3、前後左右可打通為一間4人包廂。簡單講,卡塔爾航空將商務艙提升到頭等艙嘅規格。

真係好想試,但係我坐去邊呢?先唔好講呢3年個疫情癱瘓晒全世界嘅旅遊業,而家世界盃喺卡塔爾舉辦,呢個海灣國家嘅國土面積只有1.16萬平方公里,大部分地區為覆蓋沙土嘅荒漠,土地發展受限,但為咗迎接世界盃,佢哋不停趕工,要喺短時間內接待起碼120萬或更多旅客,有好多應對應該係臨急抱佛腳,會有好多瑕疵。例如我有個朋友,話機場內嘅工作人員好似無乜經驗,搞到佢哋差啲上唔到飛機,膽顫心驚。

既然係咁,我決定等完晒個世界盃先去,到時酒店應該會平啲,接待經驗又豐富啲;希望好似當年今日嘅杜拜,成為一個成熟嘅旅遊新勝地!(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭