【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

稱為TVB打工無錢 吳若希︰仲要倒貼

發佈時間: 2022/12/07

吳若希(Jinny)將於本月舉行首個個人演唱會,日前遭網民揶揄門票滯銷,Jinny留言多謝對方為自己宣傳,高EQ回應獲讚。懶理負評的Jinny繼續為個唱宣傳,日前接受DJ艾力的網上頻道訪問,被重提當年菊梓喬(Hana)獲頒「最受歡迎女歌星」時,Jinny瘋狂恥笑。Jinny表示︰「開心係因為唔係我攞,邊個攞都唔係重點,只要唔係我攞就得喇!(點解唔想攞?)我試過攞其他大獎,我知道攞完之後嘅壓力,我唱歌係為咗開心,如果攞完唔開心,攞嚟做咩?」

艾力問她是否開心重要過一切?Jinny想也不想便答︰「係呀,你估喺TVB做嘢係為錢咩?全世界都知喺TVB做嘢係無錢㗎啦,仲要倒貼呀!」艾力一臉震驚︰「你咁講會唔會被雪藏?你嘅演藝生命就咁玩完,今次變成吳若希封咪演唱會。」Jinny笑住更正應該是「告別演唱會」,貫徹敢言作風。