【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

音樂會門票售罄 蕭正楠新歌獻亡父

發佈時間: 2022/12/09

蕭正楠(Edwin)與音樂人伍仲衡及區永權組成的限定男團HEA,將於下月六日假灣仔伊利沙伯體育館舉行《HEA TOGETHER LIVE 2023》音樂會。三子出盡法寶宣傳,Edwin太太黃翠如更化身賣飛專員,為撑老公一點也不hea。

伍仲衡為了是次音樂會,特別炮製合唱歌《HEA到爆》,蕭正楠和區永權大讚歌詞非常貼地,正好反映700萬市民想hea的心態;伍仲衡強調hea絕不是負面︰「首歌係叫大家唔好只顧住做嘢,要識得享受生活。」三人組成的限定男團「HEA爆三子」更身體力行示範何謂hea,日前三人一邊看世界盃,一邊hea住錄歌,他們輪流入錄音室,最後只花了兩小時錄好新歌。

邊睇世界盃邊錄歌

至於音樂會門票銷售情況更非常理想,伍仲衡開心報喜︰「一個字,爆!爆咗喇,黃翠如買晒。」Edwin指太太是他的必殺技,落力向身邊所有人推銷,「太太真係搵咗好多人買。」就連區永權都大讚︰「翠如好犀利,不停約朋友吃飯,一見面就問『買飛未?』如果無買,佢就用酷刑招呼,對於我哋嚟講其實好窩心嘅。」

黃翠如借飯局促銷

此外,伍仲衡更為Edwin創作新歌《小小大人物》,Edwin感激表示︰「首歌我要獻畀我天上嘅爸爸。我嘅事業、婚後生活都變好,但呢一切我都無辦法同爸爸分享,我希望透過呢首歌去多謝我爸爸。」據知Edwin父親患癌離世,當時他剛入行,因工作關係未能見爸爸最後一面,令Edwin十分遺撼。

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏