【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

引薦袁澧林求回報 張繼聰︰轉帳幾十萬畀我

發佈時間: 2022/12/09

前晚張繼聰、袁澧林(Angela)出席主演的電影《窄路微塵》首映禮,近來不少港產片大收,阿聰有信心票房達5,000萬。Angela則感激獲阿聰引薦給電影公司,她才有機會成為女主角,阿聰搞笑道︰「我畀個銀行戶口號碼你,轉帳幾十萬畀我!」

前晚,袁澧林以tube top上陣出席《窄路微塵》首映禮,男主角張繼聰太太謝安琪、陳詠燊、袁劍偉及黃修平等也有到場支持。Angela與阿聰憑該片入圍台灣金馬獎爭影后及影帝,雖然雙雙名落孫山,但演技受到肯定。阿聰期望電影票房達5,000萬,「呢部戲講基層,但唔係慘情,係講三個人喺疫情中搵到力量行落去;希望大家喺22號上畫睇完,明年元旦又再睇。」他又笑指答謝觀眾的重任交給拍檔。

狂吸金過肥年

Angela透露今次擔正全靠阿聰幫手︰「當時佢向電影公司推薦我,之後我就收到電話去面試,最後成功,我要多謝佢。」身旁的阿聰即笑言︰「我畀個銀行戶口號碼你,轉帳幾十萬畀我!」阿聰指Angela的角色難駕馭,大讚她演得好︰「佢演曾經行歪路嘅單親媽媽,唔容易演,佢做得好好,證明呢行無懷才不遇。」他透露稍後會瘋狂謝票,但同期會拍新戲及廣告,不停吸金過肥年︰「我都好感恩、惜福,我一定會四出謝票,都會包場請親友去睇戲。」此外,問到Angela可會邀請緋聞男友呂爵安(Edan)捧場?她表示︰「無叫佢睇,不過當然愈多人睇愈好,都希望佢入場支持下。(傳短訊叫佢買飛?)佢鍾意睇就睇啦!」

攝影︰林良明

美術︰梁政敏

採訪︰Steven