【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自認天生突出 郭嘉駿預告玩盡浮誇造型

發佈時間: 2023/01/06

郭嘉駿(193)和李炘頤(Alina)主持的ViuTV全新節目《Fashion Killer》將於下周一播映,節目招募最強造型師並進行大比試。昨日記者會上,193和Alina都表示自從做藝人後,開始接受較誇張的造型,193則笑言以其身高,無論怎樣的穿搭,走在街上都好突出。

郭嘉駿和李炘頤昨日出席《Fashion Killer》記者會,193笑言在節目中試盡不同浮誇造型。Alina則表示對造型的接受能力很高,隨即被193挑機問裸體又如何?Alina即反擊指193穿那麼多衣服,193笑謂︰「偶像係要咁着㗎,就算幾熱都要着長袖衫,唔可以露肉㗎。」他又表示開工都是穿贊助商服裝,大大減少買衫的煩惱,而私下則愛戴帽及眼鏡。他笑言︰「我呢個身高行出街太突出,所以打扮低調啲,最緊要唔好同肥仔(梁業)一齊,咁奇怪嘅身高差,一眼就被認出啦。」

Alina拒着情侶裝

另外,問到Alina會否對MIRROR成員男友邱士縉(Stanley)的打扮有要求?她表示︰「工作嘅話,佢有專業嘅形象設計師,但如果同我出街,我會要求佢唔好着得咁hea囉。」193即踢爆曾在錄音室撞見Stanley,形容他打扮十分頹廢,Alina即反白眼︰「差在無着拖鞋咋。」她表示拒抗着情侶裝,「我接受唔到,極其量襯埋同一色調。」

採訪︰Pauline

攝影︰Alma

美術︰梁政敏