郭曉陽
郭曉陽

使費一闊三大 買車前三思

發佈時間: 2023/01/26

使費一闊三大 買車前三思

兔年伊始,先祝各位讀者萬事大吉、工作如意,最重要當然是身體健康。

新正頭返工,同事們都只是循例返公司打下卡,收拾下辦公室座位,真正工作未殺埋身,所以大家都頗輕鬆。新年少不免派利市,見到Sales Team的Jackal,知道他即將結婚,所以恭喜他下年加入派利市行列。

殊不知Jackal一聽到結婚,即刻無心機。何解?原來為籌備婚禮加買樓,他連愛車都要變賣,才算勉強夠數。

曉陽就對他說,車無了可以再買,老婆則只得一個,結婚這麼重要的事,當然要好好睇睇。

Jackal就表示,其實賣車都不是幫補到太多,反而是聖誕前和未來老婆計數,一個月養車要多少錢,未來老婆一聽,即刻面都黑,叫他之後無咁上下收入,都不要再養車。

Sales Team同事搵多少錢,曉陽雖然不知道確實情況,但都略有所聞,像Jackal這類入行無耐的,肯勤勤力力工作,都有幾萬元一個月。但都不夠養車?

原來養車費用絕非簡單,主要有幾個重點。例如停車場的費用,月租3,000元已經是最低消費,倘想要有蓋的固定車位,起碼要4,000元;如果像Jackal這樣,公司沒免費車位,揸車返工需要雙倍泊車費,可能每個月要花8,000元,還未計算假日出外遊玩的泊車費用。

其次是油費,如果日日揸車,每月2,000元,甚至3,000元都走唔甩;即使只是假日出車一族,都起碼要700元以上的油費。若然加上每年牌費、保險費、保養、檢查、洗車及驗車等等,即使很節儉,都有可能要7,000元至8,000元,甚至萬元以上都有可能。

聽到呢一刻,曉陽明白Jackal未來老婆的驚訝,即使幾萬收入一個月,都要拿三分之一去養車,所以會覺得是高昂的開支。也難怪當年曉陽有個同學,畢業後加入政府醫院做放射治療師,當下立刻買車滿足自己,殊不知半年後,已經棄車而逃,真相此刻大白了。

(本欄逢周四刊登)

撰文: 郭曉陽 財務未自由,仍繼續打工,齊齊學理財,講錢為致富
欄名: 講錢•智富