【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

雙喜臨門 關曜儁健身室開張迎太太生B

發佈時間: 2023/01/30

憑無綫劇集《下流上車族》廣為人識的關曜儁(Leo),投資的健身室昨日正式開幕,獲朱敏瀚、羅毓儀、吳紫韻及緋聞男友「賈明昇」鄒兆霆等撑場。Leo接受本報訪問時說:「視后江美儀條纖腰成為健身室嘅招牌,好多人見到佢條腰都排住隊嚟報名,連我細細個睇到大嘅譚玉瑛姐姐都準備報名。」Leo太太昨日腹大便便現身,他笑言夫妻心情開始緊張,「我直情發噩夢見到自己一起身,BB已經瞓喺我隔籬,又夢到老婆要生,但我又開緊工!」他指忙完開幕儀式後便準備「走佬袋」,迎接寶貝女出世。

朱敏瀚昨日特地捧場,他說︰「之前我知道拍《反黑路人甲》要曬肌,搵咗Leo幫我操,佢係我健身嘅啟蒙,我同張振朗都搵佢操。」至於羅毓儀自爆新年期間狂食變肥,因此要找Leo幫手︰「我唔知會唔會可以好似美儀姐有小蠻腰咁勁,因為我平時都係cosplay扮啞鈴,被人舉多啲!」

採訪︰林惠珊、楊安莉