【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

再為圈中人牽紅綫 林盛斌恨搞港版《非誠勿擾》

發佈時間: 2023/01/30

林盛斌(Bob)、麥玲玲及許廷鏗(Alfred)昨日出席新春活動,Bob與玲玲姐透露有意製作一個男女配對節目。Bob說︰「我哋想搞一個好似內地《非誠勿擾》嘅節目,玲玲做媒人好有心得,而我身邊亦有啲筍盤,不過佢哋怕醜唔肯上電視。」素有「金牌媒人」之稱的Bob自爆農曆年間「業績」超卓,他笑說︰「我最近撮合咗三對男女,(撮合胡定欣?)唔好講呢啲先,我會再努力。」他又透露撮合的姻緣當中有圈中人,但就堅拒透露是誰。

玲玲姐又表示,當年介紹徐菁遙(前名徐淑敏)給黃浩認識,二人婚姻美滿,她回想也感高興︰「黃浩嗰時送咗個大媒人金牌畀我。」另外,Alfred曾在《全民造星IV》擔任蘇芷晴(So Ching)導師,對於她重新起步,Alfred大讚她勇敢,「我嘅新年祝福希望同佢分享,亦希望阿Mo(李啟言)盡快康復。」

採訪︰梁紹明