【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

開騷邀魔音「車氏一家」做嘉賓 林敏驄嘲江美儀郭柏妍似恐怖分子

發佈時間: 2023/02/15

「填詞鬼才」林敏驄將於下月18及19日,假西九文化區舉行《蘇格蘭場今天星閃閃林敏驄暨車總腦交戰時日如飛40週年成人禮作品展演唱會之PART 2更精采》演唱會。今次阿驄繼續呼朋喚友做嘉賓,去年與他合作劇集《下流上車族》的「車氏家人」江美儀、郭柏妍及羅毓儀,亦有機會同台合唱,不過阿驄抵死形容眾人的魔音似足恐怖分子,認真搞笑。

近日忙於籌備演唱會的林敏驄,透露邀請了很多歌手做嘉賓,不過昔日合作無間的譚詠麟(阿倫)卻因滑雪而婉拒,阿驄笑笑口指對方「無雷(無義氣)」︰「希望阿B(鍾鎮濤)、健仔(彭健新)有雷啲。」為了傳承廣東歌,阿驄請來不少未合作過的歌手,包括樂隊KOLOR、組合廿四味、MC $oHo & KidNey等。他坦言原唱歌手愈來愈難請,「好多新嘅歌手上緊嚟,與其話我哋畀機會新嘅歌手,唱我哋嘅經典歌,不如話佢哋畀機會我哋,介紹下以前有啲咁好嘅歌。」

想與曾志偉合唱《狂野的蕃茄》

至於老友曾志偉,阿驄笑說:「如果曾總經理嚟,梗係整番首《狂野的蕃茄》!我好耐之前留咗言畀佢,佢無反應,一定唔記得,我直情話『預咗你』。依家人哋係高幹,唔講得笑,唔好得罪佢呀!」去年阿驄在《下流上車族》演「車總」,提到「車太」江美儀表明恨上台一起獻唱,阿驄說︰「嘩,未聽過佢唱歌喎,嚟支持下無所謂,我提醒過佢,全部都係歌手,你上去應該無乜着數,佢話點都要嚟支持,你知佢依家貴為視后啦。總之到時睇下點,已經有個魔音芊芊(郭柏妍)喺度,再整多個魔音嘅老母,係恐怖分子,搵蔓蔓(羅毓儀)穩陣啲。如果唔唱得,我帶個叮叮嚟叮走佢哋,堅持要唱就祝佢好運。」

提到大仔林肯(Lincoln)熱愛夾band,屆時會否安排父子jam歌?阿驄表示︰「睇佢意願囉,可能佢唔鍾意咁揚呢,不過佢血液裏面都有啲遺傳;反而細仔(林善)鍾意拍嘢同剪片,將來幫我拍MV?無所謂呀!」阿驄不知兒子是否有拍拖,如果介紹羅毓儀給囝囝認識?阿驄沒有抗拒,更笑指︰「兩個人融洽起上嚟點算呀?哈哈!」

攝影︰Alma

美術︰梁政敏

採訪︰倪小珊