【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

稱專注更重要的事 梁詠琪拒回應梁文禮「示愛」

發佈時間: 2023/02/24

梁詠琪(Gigi)紅館個唱後,昨日出席新店開張,對於商台DJ梁文禮在社交媒體對她明讚暗踩後,極速改口公開道歉,更揚言要向Gigi「示愛」;對此Gigi昨日回應指不會糾纏下去,強調只會將心思放在更重要的事情上。

梁詠琪昨日出席「煤氣公司160周年旗艦店」開幕活動,完成三場演唱會後,Gigi馬上忙於籌備六月的巡迴演唱會。對於梁文禮日前在電台節目上公開向她道歉,聲稱因太肉緊才留言批評,其實是向Gigi「示愛」。昨日Gigi被問到是否接受道歉?她表示︰「唔重要,我覺得唔需要再停留喺呢件事上面,就由佢過去,大家繼續向前行,有更多更加重要嘅事要去做,唔好停留喺呢件事上,總之不斷力求進步,做好自己就夠。(佢話係向你示愛?)都唔重要喇!」Gigi亦拒絕評論周啟生撑梁文禮,而批評她歌藝差一事。

提到Gigi女兒Sofia本月28日八歲生日,她會為囡囡親手焗製蛋糕,「佢有指定要邊款蛋糕,都幾安慰,證明佢鍾意食我整嘅蛋糕,所以幾忙都整畀佢食。」

為女兒炮製生日蛋糕

下月便是Gigi生日,但她透露忙於準備巡唱,未有任何慶祝計劃,「我對上一次巡迴演唱已經係五年前,所以好興奮同期待;亦計劃暑假帶埋囡囡一齊去,對佢嚟講應該係一個幾好嘅人生體驗。紅館騷完咗之後,佢畫咗幅畫畀我讚good job,咁我就乘勝狙擊,叫佢默書都要同我開騷一樣進步,就當係身教。」

攝影︰林良明

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏