【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自認宅男最重視親情 盧瀚霆渴望買樓贈父母

發佈時間: 2023/03/02

男團MIRROR成員「教主」盧瀚霆(Anson Lo)最近推出跳唱新歌《MONEY》,道出金錢不是萬能的道理。對於Anson Lo來說,金錢絕對不及親情來得重要,極度重視家人和愛犬的他,笑言希望早日做業主,讓家人有更舒適的生活環境。

盧瀚霆的新歌《MONEY》曲風較輕快、開心,他指新歌表達出人生中最重要、珍貴的事物,並不能以金錢衡量。Anson Lo不時在社交網分享與家人相處的點滴,提起家人,他一臉幸福。「爹哋、媽咪、家姐同我隻狗狗Amber,係生命中最重要嘅四位,無論畀幾多錢我,我都唔會賣。」除了家人,私人及睡眠時間對他來說同樣珍貴,「我媽咪成日話我當咗屋企係酒店,我諗我每日喺屋企嘅時間只有五、六個鐘。其實我係住家男,放假都寧願留喺屋企。超級宅男?係呀,我一返到屋企就沖涼、浸浴,跟住攤喺地氈上放空。」

入行前愛掃街篤魚蛋

Anson Lo坦言,入行前並非宅男一名,反而極愛逛街及吃街頭小食,「我以前教跳舞,每次堂與堂之間有空檔,我就會一個人去睇戲,或者喺街度流連,篤下魚蛋、食下燒賣;又會同朋友一齊唱K、飲下嘢。不過我都好耐無喺街度篤魚蛋、食腸粉同牛雜,呢幾年轉變咗好多。」是否成名的代價?他並不認同,「純粹係自己喜好唔同咗,變得唔係好鍾意出街,所以同朋友少咗聯絡,只係間中問候下,依家朋友圈子都係行內人。」

Anson Lo一直忙於工作,長期缺乏充足休息,早前他出席活動後更不適見暈,要旁人攙扶。他自言其實很注重養生,一日三餐均以清淡為主,媽媽亦會經常煲湯給他喝。「大家擔心得太肉緊,其實我都好健康,我啱啱做完身體檢查,都唔係太大問題。」入行數年,Anson Lo已經名成利就,對於隊友姜濤及李駿傑(Jeremy)先後買樓做業主,他笑言亦想早日榮升業主,「我好貪心,好想買一層樓畀父母,一層樓畀自己,因為依家居住環境好惡劣,裝滿晒大家送嘅嘢,我又唔捨得扔,就算我每月租迷你倉都唔夠位擺。我覺得爹哋、媽咪住得好辛苦,所以我好想搬去一梯兩伙嘅apartment(公寓),不過暫時唔會買樓,可能今年尾先租樓。」

髮型︰Denny Ku @ Chic Private I Salon

化粧︰Rainbow Chung @Annie G. Chan Makeup Centre、Mayling Suen @Annie G. Chan Makeup Centre

服裝︰Louis Vuitton、Giuseppe Zanotti

場地︰The Henley

撰文:黃曉妍

攝影:陳健珊

美術:梁政敏