【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

操出最強Body 劉穎鏇大曬蜜桃臀吸收視

發佈時間: 2023/03/10

無綫劇集《隱形戰隊》首播後成功引起話題,一眾女演員大曬鹽花,令劇集生色不少。當中劉穎鏇(Tiffany)操出最強body,搶盡風頭,今晚播出第五集,腰間零贅肉兼擁馬甲綫的Tiffany,以三點式登場,大曬44吋長腿及蜜桃臀,十分吸睛。為了這場濕身重頭戲,Tiffany忍口捱餓拍攝。

《隱形戰隊》有不少動作場面,加上有劉穎鏇及劉佩玥(Moon)兩大性感女神加持,劇集播出以來話題不絕。今晚一集,Tiffany大派福利,穿上性感比堅尼以出水芙蓉姿態出場,鏡頭360度影勻全身,Tiffany婀娜背影展示蜜桃臀,十分養眼,繼在《超能使者》中以水着亮相後,最強body今次再升級。

事實上,Tiffany為拍攝《隱》劇而努力操出女性10%極限體脂,腰前清晰可見的馬甲綫及美臀,是她經過數月的地獄式特訓成果。Tiffany回想前年10月拍攝前開始忍口︰「我練咗啲腹肌都好想畀大家見到,但嗰排開工開得好密,無時間再操好啲,所以拍攝當日唔食嘢,淨係飲齋啡去keep。」談到這場萬眾期待的濕身場面,Tiffany有苦自己知︰「其實拍嗰日係超級凍,每次落水都好似入咗冰水,加上本身我都好怕凍,落水自然凍啦,但上番水企喺度被風吹住,其實仲凍呀。」

與劉佩玥互相取暖

而當日同場還有Moon,她則以粉紅色一件頭泳衣上陣,「我哋喺鏡頭前面可能好靚啦,但其實凍到起晒雞皮,所以我哋會互相幫大家取暖,例如Tiffany落咗水或者上水,我就會好緊張畀條毛巾佢,或者問佢凍唔凍、要唔要飲熱水。」Moon笑指相比Tiffany,自己的泳衣算是多布,但拍攝前都有刻意減少食量,更相約Tiffany拍畢後一起吃大餐慶祝。

撰文︰Steven

美術︰梁政敏