【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

靠《中年好聲音》與父母和好 梁浩銓由麥難民踏上紅館圓夢

發佈時間: 2023/03/15

現年36歲的梁浩銓,日前在歌唱比賽《中年好聲音》被淘汰,不過節目為他圓音樂夢之餘,更是他與父母和好的契機。梁浩銓曾因欠債而被家人拒諸門外,要在麥當勞留宿,幸好他憑堅持與勤奮,不但重回生活正軌,並與父母修補關係,讓他成為其快出生孩子的榜樣。

梁浩銓16歲時參加新秀,可惜四強止步,亦苦無發展機會。他曾做獨立歌手,後來轉戰幕後,自組製作公司,仍然跟音樂結緣。他笑言︰「公司主要做音樂製作同活動音響,所以我平時遞咪畀人唱歌,多過自己唱歌。入行15年,自己咩崗位都要做,喺《中年好聲音》入面我亦比較識得照顧人。」兼顧正職及比賽,縱然辛苦,但他沒有後悔,「如果無參加,我反而呢世都唔安樂!今次係我視為最後一次嘅比賽,20年唔係短嘅時間,我嘅宗旨係就算無得唱,我都不斷練習。」比賽中,他視老朋友周吉佩為假想敵,為怕對方誤會,他傳一段長文心聲給對方,對方亦明白體諒,畢竟大家認識十多年,「佢好明白亦無影響友情,我心中最想周吉佩贏!」

節目中,浩銓鼓起勇氣找來反目多年的父母欣賞比賽,他在鏡頭前失控痛哭,令觀眾動容。他說︰「七年前做生意,我被人夾走嚿錢走佬,欠落一身債,債仔殺上屋企追數。(家人趕你走?)唔算,佢哋換鎖唔畀我返去,當下我都好hurt,不過明白阿媽都唔想生個咁嘅仔。依家我就嚟做爸爸,我覺得要解決,於是寫咗封信畀佢哋,亦預咗佢哋唔嚟,點知細佬話佢哋去緊TVB,我即刻心神亂晒。咁啱當日係譚詠麟做評判,我阿媽最鍾意佢,」結果浩銓的演出大獲好評,坐在觀眾席上的梁媽媽說︰「我哋放低咗,今日嚟支持你!」

年紀大「無嘢可輸」

浩銓終於解開七年來的鬱結,他說︰「未正式食飯,不過約好晒。我同父母當日已傾番偈,有厚面皮就無敵,最重要踏出第一步,特別係婆婆年紀大,趁呢段時間修補,知道我哋無事喇,佢應該會安樂好多。」浩銓今次參賽追夢,雖然已被淘汰,但他自言結果不重要。「肯行出去,年紀大真係唔緊要,無嘢可以輸。由當初我要瞓麥當勞覺得好徬徨,慢慢一步一步行番上嚟,依家走到紅館唱歌(任肥媽個唱嘉賓)喎!我唔會讚自己叻,但我絕對係勤力同堅持嘅人,今次除咗贏番親情,仲畀咗我做自己嘅勇氣。」

撰文︰楊安莉

攝影︰陳健珊

美術︰悠然