【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《死屍死時四十四》再演父子 鄭中基睇好呂爵安做喜劇接班人

發佈時間: 2023/03/20

黑色幽默電影《死屍死時四十四》下月上映,鄭中基(Ronald)與MIRROR成員呂爵安(Edan)繼《闔家辣》後再演父子,Ronald大讚Edan極有幽默感,演技愈見進步,睇好後輩做喜劇接班人。

《死屍死時四十四》講述幾位主角花盡積蓄置業,誰知有日大廈出現一具來歷不明的屍體,為免安樂窩變凶宅影響樓價,各人出盡法寶處理難題。戲中,飾演的士司機的鄭中基已離婚,與火爆囝囝呂爵安在同一屋簷下,但甚少溝通;後來二人與鄰居合力將屍體搬離現場,反而令父子增加溝通,消除隔膜。

Edan望觀眾認同演員身份

Edan向來以零偶包見稱,Ronald大讚後輩的幽默感有助演戲,理解角色亦愈見進步。「第一次合作嗰陣,我講畀Edan知要做乜,佢亦好敢發問。上次拍《闔家辣》要表情誇張,但今次嘅笑位係要實實在在咁做,唔使做任何古靈精怪嘢都要表達到。Edan好有幽默感,我覺得佢唔係單單做到喜劇接班人,好多戲種都做到。」Edan感激說︰「Ronald好錫我,拍《闔家辣》嗰陣好緊張,佢主動教我應該點做;拍《死》片時佢都有分享做戲經驗同心得,我好感激。係咪接班人?我無諗呀!觀眾覺得我適合做喜劇就好,好想有一日畀人有種感覺係『呂爵安係喜劇演員』。」

《死》片除了搞笑,亦反映不少家庭問題。現實生活中,Edan與家人感情要好,更是出名的「妹控」,他坦言關係雖好,但甚少訴說心事,「媽咪好錫我同阿妹,大家互相愛錫,但好少深入傾偈,好少share心事。咁啱演兩套戲都關屋企事,令我覺得要做番多啲嘢,盡量同父母、妹妹分享多啲個人想法,我想關係愈嚟愈緊密。」

Ronald拒絕向兒女講BB話

已是兩孩爸爸的Ronald,坦言自己年輕時跟父母甚少內心交流。「以前住埋一齊,唔會成日講嘢。依家分開住,見少咗,一得閒就會約食飯,講多咗嘢。我會主動問候屋企人,有時佢哋病咗唔會講,但聽到把聲怪怪哋,就會問候佢哋多啲。」面對子女,Ronald笑言如朋友般相處,「阿仔細個時我唔會𠱁佢,唔講BB話,有乜都同佢講,當佢大人一樣。我會主動問個仔嘢,佢有咩有心事都會講,講下同學、講下人壞話,甚至話我知邊個女仔鍾意佢!慣咗呢個溝通方式,佢就會同我share。兩個小朋友最鍾意同我玩,同時亦最驚我,佢哋好少見我鬧人,所以一鬧佢哋就會驚,而阿媽日日鬧,梗係當耳邊風啦!」

一按睇片

鄭中基

化粧︰Mon @monchun_mua

髮型︰Horace Tse @admixhairstyling

服裝︰luddite

呂爵安

化粧︰Giann Cheung and Kennis Leung @Annie G. Chan Makeup Centre

髮型︰Man Chan @CHIC Private I Salon

服裝︰Givenchy, BOTH

攝影︰何家賢

撰文︰王連連

美術︰梁政敏