【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

承認常被黑粉「問候」 呂爵安︰適當時發聲保護自己

發佈時間: 2023/03/23

男團MIRROR成員呂爵安(Edan)與盧瀚霆(Anson Lo)正於日本拍攝電影《盜月者》,日前Edan上載他們與日劇《大叔的愛》吉田鋼太郎的海報合照,引來網民留言批評炒作,令Edan忍不住親自回覆。前晚,Edan在IG開直播,搞笑地將「莫生氣」濾鏡放在頭上,澄清沒有為事件動氣。他坦言,一直以來收到不少黑粉「問候」,部分人更將他設置為IG「密友」,令他不勝其煩,所以他會封鎖對方。

Edan表示早料到回應網民後會有傳媒報道:「當藝人被曲解,好多時大家會話唔好出聲,但我覺得喺適當時候要發聲保護自己,否則大家就覺得係真。」他認為做藝人「食得鹹魚抵得渴」的觀念錯誤,「『食得鹹魚抵得渴』係指你有知名度,出街預咗被人認到、被人影相,呢啲預咗,無得怨,生活上少咗私隱;但被人鬧、被誤解,就唔係藝人必須承受嘅事。」他亦提及姜濤日前在傳媒社交平台留言發聲一事,「如果姜濤硬食唔出聲,好多人就以為係事實,影響到形象就唔值得。」