【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

讚《和解在後》趙善恆無架子 蘇雅琳點名ERROR合演偶像劇

發佈時間: 2023/03/30

女團COLLAR成員蘇雅琳(Ivy So)在ViuTV原創劇《和解在後》飾演調解員「方圓」,跟柯煒林(Will)飾演的大律師「Oscar」是情侶,但在劇中只有BB級的親熱鏡頭。Ivy不介意拍親熱戲,而愛看台灣偶像劇《惡作劇之吻》的她,不但恨演女主角「湘琴」,更希望由ERROR成員郭嘉駿(193)扮演男主角「直樹」。

蘇雅琳在COLLAR中率先彈出拍劇,坦言首次擔正演出深感壓力,幸好外界對她的表現一致好評,相信她亦放下心頭大石。Ivy自言得悉樂隊ToNick主音趙善恆(恆仔)執導兼主演《和解在後》時大感興奮,「我人生第一套入戲院睇嘅戲,就係恆仔有份執導嘅《救殭清道夫》,佢份人好隨和、無乜架子,又會同我分享佢做導演或拍劇嘅經歷。後期我想學打鼓,佢又借間band房畀我練,係一位非常好嘅導演同前輩。」

Ivy飾演調解員,要認清不同案件的前因後果,她表示背專業術語最困難,「我個角色係讀法律,後來入咗懲教中心,有好多術語,我都花咗一啲時間去查下係咩意思。」她表示不算太多NG,就算有也是「焗蟹(忍不住笑)」場口居多。她自言跟角色性格一樣固執,「我本身讀護理系,生活習慣比較健康,但見到父母煮食落好多油或者飲酒,我就會發脾氣,佢哋已經『三高』,咁樣好唔健康。」所以她抗拒另一半吸煙飲酒。

鍾情風趣男生

劇中,Ivy跟柯煒林的感情綫十分貼地,二人亦有拖手及擁抱等拍拖場面,親熱戲則欠奉。「如果夾硬加親熱戲就唔係咁夾,我唔介意拍親熱戲,男主角係邊個都無所謂,大家覺得我哋合襯就得。(揀一個男神拍親熱戲?)我無男神,睇性格多啲,鍾意搞笑嘅男仔,美女配野獸都可以試下。岑珈其?可以呀,佢好有趣。」原來Ivy最恨拍偶像劇,「我鍾意睇台劇,好似《惡作劇之吻》咁,想演呢啲角色。」問她想跟MIRROR哪位師兄演偶像劇?她即說:「嘩,唔敢揀喎!ERROR可以,肥仔(梁業)或Dee哥(何啟華)可以做阿金,193就做直樹!」

化粧︰Janice Wong

髮型︰Kristy Cheng

形象︰Exactly the Sam

服裝︰Sandro、Maje、Harvey Nichols、Jimmy Choo

攝影︰何家賢

美術︰梁政敏

撰文︰倪小珊