【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

當廚工受傷入院禍不單行 梅啟明自揭肺部有陰影

發佈時間: 2023/03/31

已故天后梅艷芳的胞兄梅啟明,於上周五在餐廳廚房工作期間發生意外,一度失去知覺,被送往律敦治醫院時仍然昏迷。意外發生接近一星期,梅啟明仍留院觀察,他接受《晴報》訪問時透露近日發高燒,同時發現肺部有陰影,認真慘情。

71歲的梅啟明昨日受訪透露,醫生指他情況穩定,預計兩、三日後可出院。當談及身體狀況時,梅啟明表現氣若游絲,期間不時咳嗽︰「原本開始好啲,但係早幾晚突然發燒去到39度,依家都未退燒。醫生幫我抽血,話個肺有嚿嘢,要再排期下個月做磁力共振檢查清楚。」提到當日發生意外的情況,梅啟明稱餐廳廚房內通道狹窄,對於有傳他是緩慢跌倒在地上,「我唔記得喇,唔知係跌親定跣親,總之就撞到心口同埋個頭瘀晒。」他透露在該餐廳打工已八個月,月入約兩萬元,因近來餐廳人手不足,故他一個人要做五個崗位的工作。

忘記跌親定跣親

去年梅啟明與年邁母親梅媽(梅覃美金)關係惡劣,又指控姪兒濫用梅媽每月25萬港元的生活費,更斥責私人看護禁錮梅媽。當談及母親,梅啟明即火氣十足說︰「梅媽雖然都要住醫院,但幾日前佢打嚟問我點,原來係朋友睇到報道後話佢聽,佢同我傾咗幾句,呢兩日我打畀佢又搵唔到喇,我諗有人控制住佢。」他稱出院首要做的是解僱梅媽的看護。

撰文︰Steven

美術︰梁政敏