【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

為「退粉潮」感不開心 呂爵安預告MIRROR拍真人騷

發佈時間: 2023/03/31

男團MIRROR最近被指人氣下滑,皆因不少韓團在通關後相繼來港開騷,令鏡仔大受威脅。呂爵安(Edan)前晚出席電影首映禮,坦言少了粉絲支持會感到不開心,但會努力做好本份,又透露MIRROR正計劃拍攝新一輯真人騷。

呂爵安前晚與毛舜筠及鄭中基等出席電影《死屍死時四十四》首映,吸引大批「爵屎(Edan粉絲)」迫爆商場。提到近日不少韓團及各地歌手來港演出,令MIRROR大受威脅,Edan說︰「大家多咗選擇,即係話畀我哋知要更加努力。BLACKPINK、周興哲演唱會我都想睇,大家睇到唔同演出係好事,人哋好犀利,自己都要做好啲。」

有指MIRROR出現「退粉潮」,Edan表示是個人選擇︰「如果時間耐咗,佢哋可能無咁鍾意,情感嘅嘢控制唔到。如果粉絲覺得我哋未夠努力、唔夠叻,我哋再努力啲。如果見到粉絲『退粉』,的確有啲唔開心,惟有做好啲,希望遲啲再鍾意番我。(爵屎少咗?)間中都見到有人話唔追喇,但唔知人數。」有指因鏡仔經常未能齊人,影響受歡迎程度,他說︰「12個一齊係少啲,大家都各自有工作,MIRROR計劃緊拍團體綜藝節目,類似真人騷。」

鏡仔5月開粉絲見面會

另外,MIRROR官方歌迷會昨日宣布,將於5月27日假啟德郵輪碼頭舉行三場粉絲見面會,共招待3,600位鏡粉,票價480元。不過,有鏡粉表示早已繳付會費,但仍要抽飛及花錢購票;亦有人投訴名額太少,而且每場見面會僅歷時一小時亦太短。此外,無綫節目《成人教科書》最新一集中,年僅11歲的蔡同學接受大改造,他希望扮靚後似鏡仔盧瀚霆(Anson Lo),誰知竟變得與Edan撞樣,連Edan亦轉發友台片段,笑說︰「想變Anson Lo,點知變咗Edan!」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏