葉潔馨
葉潔馨

美味加熱即食咖喱

發佈時間: 2023/04/28

美味加熱即食咖喱

朋友Peggy知道我嗜辣,送來一大袋「SINSTANT秒妙」的即食美食,開心到我飛起!

SINSTANT出產的即食包裝食物,全在新加坡製造,食譜則是由香港和新加坡的米芝蓮大廚和資深頂級廚師精心策劃。

講咗咁耐,到底係咩美食?SINSTANT的出品包括港式紅燒牛筋腩、麻辣雞煲+火鍋、即烹麻辣醬、海南沙嗲(雞/豬)、海南咖喱雞、娘惹豆醬雞,縱觀不乏中國、馬來西亞、印度的美食!她們的包裝和食用方法都十分簡單,可以將整袋即食包放入滾水加熱20分鐘,倒出即可享用美食!

以前已經試過海南沙嗲雞串,不辣,甜甜的,老少咸宜。加熱後食落完全不會覺得是即食食物,唔講更會以為乜Maria煮得咁好食嘅!

這次收到Peggy慷慨送禮,初次嘗試海南咖喱雞,一試難忘!雞肉肉質嫩滑,不肥,皮都可以連着吃。這道菜比沙嗲雞串辣,十分開胃,我平常晚飯不會有米到肚的,也一口氣用咖喱雞送了兩大碗飯!吃完這頓飽飯,彷彿一整天的疲勞都消散了。

這即食美食十分適合生活忙碌,又對食有要求的香港人。有興趣的朋友可到SINSTANT官網和HKTVmall選購。

(本欄逢周五刊登)

撰文: 葉潔馨 資深廣播人,現為公關公司總裁
欄名: 一匡絮語