【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

歌詞「資質不夠少說話」警惕自己 吳保錡靠跑步改變人生

發佈時間: 2023/05/05

ERROR成員吳保錡近年愛上跑步,更因跑步而悟出人生道理,最近推出個人單曲《Echo My Heart》,都以跑步來比喻人生;新歌最想帶出訊息,是縱使人生總會遇上許多困難,但只要堅持、努力、不要放棄,最終都能跨過困難。保錡更以當中一句歌詞「資質不夠少說話」,不停警惕自己。

2021年,吳保錡爆出三角戀,也曾經因為失言而導致負評如潮,外界一沉百踩,網民更留言勸他退出ERROR。他在真人騷《ERROR自肥企画》以「反省中」格仔遮樣出鏡,真誠的表現拯救了他,觀眾開始對他改觀了。

跑步更徹底改變了保錡的人生,無論生活習慣或想法都像重生一樣,最重要是學會了專注。保錡說︰「好多嘢都係日積月累,所有嘢都係努力儲番嚟。」他指現時只想專注在工作上,「我想接多啲騷唱歌,不論啲觀眾鍾唔鍾意我,起碼可以share我啲音樂。不過我唔係想開個人騷,我唔係無自信,係人貴自知;我想唱多啲騷,係想吸納唔同嘅人,而唔係每首歌放上網絡,fans聽完之後覺得我勁,呢件唔係好事。我都無唱live,大家點知我唱得好唔好啫?我錄歌之嘛,我錄咗300幾個take,雕琢到好聽之嘛!」如要為自己打一個分數,保錡只給自己三分,但會用後天努力把分數搶回來。

評自己歌藝得三分

32歲的他很早就出來社會工作,「成日睇訪問,有啲藝人話自己做呢行無錢,戶口得番個位數,我就一定㗎喇!我好細個出嚟社會做嘢,好多人都睇我唔起,入行做茄哩啡捱緊,啲人話我唔掂,咁樣衰都做明星。其實我唔需要理人哋點講,想做就去做,同跑步一樣,想去跑就落樓下跑,條路永遠都係自己控制,而你就決定行定唔行。」

除了做茄哩啡之外,保錡還做過侍應、地盤工人、貼街招、跟車等工作,保錡苦笑說︰「做每份工都被人鬧,做服務行業,本質就係被人鬧,人工包咗。依家心力之所以咁強大,多少因為我做過唔同嘅基層工作,經歷較多。」現在的保錡,找到人生目標,「我鍾意唱歌,喺娛樂圈我有得出歌,好開心有作品留喺呢個世界。」保錡以半紅不黑形容現時的演藝成績,所以會不停追求進步,令大家認同。

化粧︰Cori Wong by Annie G. Chan Makeup Centre

髮型︰Harris Lai by CHIC PRIVATE i SALON

服裝︰Feng Chen Wang, Giuseppe Zanotti

場地︰Pier 1929

撰文︰黃曉妍

攝影︰馮凱宜

美術︰梁政敏

歌詞「資質不夠少說話」警惕自己 吳保錡靠跑步改變人生

保錡最近推出個人單曲《Echo My Heart》。

歌詞「資質不夠少說話」警惕自己 吳保錡靠跑步改變人生

周潤發和保錡同樣今年參加「渣馬」十公里賽事,完成賽事後合照。(資料圖片)

歌詞「資質不夠少說話」警惕自己 吳保錡靠跑步改變人生

保錡大曬努力運動的成果。(IG圖片)

歌詞「資質不夠少說話」警惕自己 吳保錡靠跑步改變人生

ERROR四子情同手足。(資料圖片)

歌詞「資質不夠少說話」警惕自己 吳保錡靠跑步改變人生

保錡15歲開始「炒散」,為入行追夢,19歲開始做茄哩啡,曾在電影《奇緣灰姑娘》中演便衣警員。(網上截圖)