【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

小時候貪玩遇意外縫針 周吉佩直播自揭瘡疤

發佈時間: 2023/05/29

《中年好聲音》冠軍周吉佩(吉吉)日前在FB開直播舉行「答問大會」,並以歌會友回饋「吉S粉(周吉佩粉絲)」。素顏上陣的吉吉盡訴心中情,自爆最肥時高達163磅,又大方承認眼皮有傷疤,自揭受傷原因。

周吉佩奪冠後人氣急升,並火速製作新歌《你是我唯一的》。日前,吉吉抽空開直播與「吉S粉」互動。期間,吉吉自爆目前身高177cm,比年輕時矮了1cm。體重方面,他指參賽時重163磅,其後減至現時150磅,相信跟比賽壓力有關。他透露戒澱粉質及戒甜後,體重即下降,可謂萬試萬靈。

平日看來單眼皮的吉吉,在直播中展示自己的內雙眼皮,原來眼皮更有傷疤:「四歲嗰陣玩碰碰車無戴安全帶,點知撞埋去車頭,流血入醫院縫咗兩針,咁就一世,小朋友唔好學我咁,要乖乖戴安全帶。」有細心網友留意吉吉經常着穿窿牛仔褲,他笑言︰「我到底有無唔穿窿嘅牛仔褲?有嘅,一條囉。有次Bill哥(吳大強)笑我,難得有日條牛仔褲唔穿窿,點知輪到上面件衫穿窿,笑死!」問到有否興趣拍劇?吉吉表示︰「有興趣呀,但一定有少少驚,親熱戲?我諗唔會喇,問下老婆先。老婆我拍唔拍得親熱戲?」身旁的吉嫂竟回應︰「你咪拍囉,又唔係除褲。」吉吉補充說︰「未必得,有怨氣,如果同顏志恒拍親熱戲就OK。」

龍婷街頭表演日賺800元

另外,昨晚開慈善騷的龍婷接受車淑梅主持的港台節目《舊日的足跡》訪問,暢談17年由瀋陽來港追夢的經歷︰「我問爸爸拎咗10萬蚊嚟呢度生活,我最想搵到唱歌嘅工作,但我去酒樓同跳茶舞嘅地方,發現自己係最年輕嘅歌手。」龍婷在旺角西洋菜街表演時日賺約800元,但政府18年禁止表演人士在西洋菜街演出,她的街頭演唱生涯亦完結︰「可能係一個轉機,我被邀請參加中央電視台《星光大道》比賽,好唔容易得到總冠軍,之後參與央視春晚表演,點知第二日全國焦點都喺新冠疫情上,所有商演一下子取消晒。」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏

小時候貪玩遇意外縫針 周吉佩直播自揭瘡疤

吉吉展示眼皮的傷疤。(FB截圖)

小時候貪玩遇意外縫針 周吉佩直播自揭瘡疤

吉吉與《中年》學員日前為導師韋綺姍舉行謝師宴。(IG圖片)

小時候貪玩遇意外縫針 周吉佩直播自揭瘡疤

龍婷(左)來港追夢幾經挫折,可幸參與《中年好聲音》後廣為人識。