【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

廣州開騷吸2萬歌迷 楊千嬅綵排受傷變黐筋

發佈時間: 2023/05/29

楊千嬅前晚舉行《MY TREE OF LIVE》世界巡迴演唱會廣州站,相隔四年再於廣州開騷,千嬅聽到場內兩萬多觀眾的叫聲,即開心說︰「你(觀眾)好犀利喎,咁樣嗌落嚟,好耐無聽過呢啲聲音,多謝你哋呀!你嗌到咁淒厲,好似我爭你四年錢咁,哈哈,不過我好鐘意呢啲聲音呀!」

千嬅又以自己姓氏開玩笑,她指着歌迷拉的橫額說︰「見到你哋『咩羊陪住你』呀,依家見到個羊(陽)字都驚呀,知唔知呀?哈哈,作為一個楊姓女明星,好驚㗎,但見到你們就唔驚。」她自爆曾中招,笑稱記憶力愈來愈差,「我已經係有啲年輪嘅人,記憶力係會差啲。」她又透露開騷前受傷,「綵排時唔小心扭親隻手,點解整親呢?我要試舞台服裝,除褲時好緊張,因為趕時間,點知一除隻手指公就kick到隻襪,然後成條筋黐埋,手指公屈曲唔到。然後工作人員介紹一支藥膏畀我,搽咗好好多,可以成晚拎住支咪!」

廣州開騷吸2萬歌迷 楊千嬅綵排受傷變黐筋

千嬅換上多套歌衫獻唱。