【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

外界將父子比較感壓力 徐偉棟拒做「徐少強2.0」

發佈時間: 2023/08/21

出身自演藝世家的徐偉棟,跟「大俠」父親徐少強相當似樣,身為星二代,外間難免將父子比較,令徐偉棟一度飽受壓力;不想成為爸爸複製人的他,自言最希望學習的,是父親如大俠般的瀟灑性格。

徐偉棟最近在電影《掃毒3︰人在天涯》飾演泰國國際刑警,童年時在父親徐少強及母親雪梨耳濡目染下,徐偉棟早對演戲深感興趣;然而,星二代的身份,對他來說有利有弊,而外間對父子的比較,更令他承受不少壓力。「最初返到香港,對呢啲標籤係有壓力,行外行內嘅人可能對我有期望,不過(星二代)好處係人哋知你係邊個個仔,會易啲傾偈。慶幸到現時為止,大家好錫我,無聽過一啲難聽說話,只係有時網上見到關於我屋企嘅留言,會有少少唔開心,但慢慢唔會放喺心,累積負能量無乜意義。」

徐偉棟笑言父子性格絕不相似,但他承認自己舉手投足有父親的影子,「老竇好外向,我就內斂慢熱。細個有段時間唔係同佢住,但一啲小動作,例如行路、語氣,唔係特登學,但都幾似老竇,當然有好多人話我個樣似佢。不過我想做番自己,唔想變咗複製人,想有自己性格同形象。」不過,爸爸在他眼中,確實很像武俠小說中的大俠,性格優點十分值得學習,「我老竇好似大俠,係生錯咗年代,算係古代人。佢好幽默,鍾意講嘢,好自然成為核心人物,但講嘢真係太大聲,有時又唔太顧人哋感受…反而我拘謹啲,我都想好似佢咁carefree,但唔可以太放縱,要搵到平衡位。」

約妹妹徐頴堃飲悶酒

說到母親雪梨,他笑說︰「我入行前,媽咪叮囑我做事要小心,唔好飲醉酒,唔好搞三搞四。」姨媽米雪則經常講道理,要他和妹妹徐頴堃勤力讀書,學習儲錢理財。提到妹妹,徐偉棟笑言兄妹感情非常好,「細個唔會同屋企人講內心世界,但同阿妹就乜都講,佢好識𠱁番我;以前拍拖有啲唔開心,我未講佢已經知。妹妹係我抒發情緒嘅對象,會搵佢飲悶酒,我唔介意喺佢面前喊,變咗我係細佬,佢做家姐安撫我!其實我諗起都好內疚,因為細個成日打交,無當佢係女仔。」現年40歲的徐偉棟,沒有因父母離婚而減少對愛情的渴望,反之會小心選擇對象,「我成日講唔會生小朋友,好大責任呀,依家環境未必適合培育下一代,結婚都會好審慎,尋覓緊結婚對象,到自己養到一頭家,先會諗結婚。」

【一按睇片】

髮型︰Amber Tse @IL COLPO

化粧︰@333stephiemakeup

服裝︰Club Monaco

撰文︰王連連

攝影︰陳健珊、馮凱宜

美術︰梁政敏

外界將父子比較感壓力 徐偉棟拒做「徐少強2.0」

徐偉棟與父親徐少強及妹妹徐頴堃感情要好。

外界將父子比較感壓力 徐偉棟拒做「徐少強2.0」

對於兒子入行,雪梨千叮萬囑不能行差踏錯。(IG圖片)