屍殺任何仁

發佈時間: 2018/11/13

屍殺任何仁

一星期前

日本賣座電影《屍殺片場》睇到我真的在戲院裏拍晒手掌呀!看片名和海報可能以為又是屍殺列車的喪屍片類型,卻原來是有笑有血有淚有熱情的好戲……電影一直以開場的「37分鐘一鏡到底」作賣點,也只能如此,因為再講多些就會劇透。只是啊,這37分鐘的劇情和拍法實在爛到不能再爛,有觀眾捱唔住憤而離場,我也大叫:「唔係啩!」好想割凳!幸好忍了忍,堅持留低睇你有幾好睇,最後恍然大悟,笑到標淚,原來爛得有理,這37分鐘真的好重要好有意義,尤其是我們做廣告和製作的,明白箇中的艱難和苦樂,特別有共鳴。打算再買飛入場,就是為了重溫這爛爆了的37分鐘!

三天前

《屍殺片場》之後,想到了消防處藍色緊身「任何仁」。無論你鞭撻佢幾「Bad taste」幾「爛」都好,都應該睇下當中的落力和認真。(http://m.youtube.com/watch?v=P9mWj-QMc10)羅蘭姐版本,開鏡的標題設計用心地營造了港產靈異片風格,外賣仔衫上都仔細地玩嘢印有「消記茶餐廳」,而精心寫出來的歌詞配合舞蹈都排過下㗎,「左手右手直手擺喺心口」。此外,又多角度拍了萃雯BB和曹星如版本,以澄清一些市民對「亂救人」的疑慮,都算考慮周全啊。

Taste呢樣嘢,已經在香港消失了好耐,不要講到好似是任何仁的錯,很多唧都唔笑,又唔知想講乜的所謂網絡廣告片,已經氾濫了很久;即使搵了名人/歌星/KOL拍攝,身光頸靚又如何?對白和劇情仍是低俗無聊,若斗膽批評一下,就會招來一句「你old school」駁斥,Viral嘛,社交網絡平台係咁玩啦!很多創作人和客戶都有如此謬思,不顧品牌,遑論品味,此風又不是今天才起,只是因為今次是消防處喎,政府廣告宣傳片喎,竟然玩呢啲兼玩到咁盡,才會引起咁大反應……老老實實,我覺得起碼任何仁都幾好笑,又幾入腦易記,信息又清晰。

(本欄逢周二刊登)

撰文: Esther Wong 廣告創作人,「ManyMany More興趣小組」創辦人。
欄名: @實時生活