Audrey Ng
Audrey Ng

節日後急救

發佈時間: 2019/02/18

節日後急救

「終於可以見下朋友!」Mandy整個新年幾乎沒休息,年三十帶着行李箱上班,放工後直奔車站,趕回鄉吃年夜飯,初一至初十馬不停蹄拜年,況且,今年她第一次帶着孩子回鄉,可以想像她這個假期有多忙。

「拜年辛苦都預咗,我最頂唔順嘅係,奶奶喺親戚面前變咗第二個人!」Mandy素來與她奶奶相處不錯,甚少有婆媳糾紛,沒想過首次同赴內地卻出現摩擦。

「佢喺親戚面前擺晒奶奶款,直頭好似睇戲咁,打麻將要我斟茶遞水,成班親戚食飽飯要洗碗就話『等我新抱嚟』,其實我睇住個女已經好唔得閒……」類似情況,我也試過,長輩純粹想人知自己有個乖新抱,未必有意識想使喚他人。

「你老公呢?」「佢成日同啲親戚出去玩,留低我同阿囡喺屋企。我同佢呻,佢話奶奶要面子,想喺班親戚面前威,叫我就佢幾日,但自己完全無諗過幫手!」我們安慰她,最辛苦的都已捱過,叫她不要再想。

大時大節過後,報章雜誌都會出現一系列廣告,以「節日後急救」作招徠,但大家有沒有想過,節日後最需要急救的,不是肌膚,不是體重,而是家庭關係?尤其農曆新年,堪稱「家庭地雷陣」。以Mandy的個案為例,年假後,與奶奶的相處出現裂縫,而丈夫自己走去玩、沒對妻子加以協助,亦為夫妻關係埋下炸藥。

此外,有時親戚問長問短、利市畀多畀少、期假太過放縱子女等,都可以是「地雷」,有機會成為爭執的導火綫,若不加以處理,小心炸藥隨時引爆。

(本欄逢周一刊登)

撰文: Audrey Ng 80後P牌媽咪,由懷孕280天起分享陀B湊仔歷程
欄名: B經之路