你都可以好勁

發佈時間: 2019/02/26

你都可以好勁

4小時前

整個社會好似患上狂躁症咁,充滿濁氣脾氣小器戾氣,少少不滿就抦人,好多;識得欣賞人讚下人感謝人,好少。最近見到一則充滿善意、懂得感恩的新聞,特別開心。https://www.bbc.com/news/world-47277608

話說美國一位86歲的老人家,搵番時代古物VHS錄影帶,遂首次學人上eBay買了部VHS播影機,驚喜重見當年人生珍貴片段︰25年前的退休派對、年輕時候的婚禮、曾幾何時的滑雪假期、兒孫成長的美好時光……老人家親手給賣家寫了一封用辭真摯的感謝信︰「多謝部機咁簇新,多謝你回覆咁快,多謝個deal咁筍,才可以令我咁開心將往事重溫。」

吓?不是應份的嗎?有畀錢㗎!正常人已準備好支超級無敵軍用大炮,少少唔滿意、慢了一秒、貴過人一毫,即刻開猛個火鬧爆你呀!想不到竟然有人將一單網上生意化成kindness和happiness!收信人感動非常,主動幫手將VHS片段數碼化,讓老人家可以保存及留給下一代;再將感謝信posted上網,吸了無限Likes,更引發了大家的「感恩」潮,紛紛分享值得感激的人和事。呢啲就真的是power喇!老伯伯勁呀!

6天前

別讓「善」去縱容「惡」。M對每位員工講明,亦有白紙黑字明文規定,若擅自幫同事打卡是會被辭退的。最近有員工手快快犯了,C不忍如此無情「按本子辦事」,但又不能當睇唔見,難以服眾,咁出封警告信好了。對方卻大發爛渣,要脅辭職不幹……

M很感慨︰「不是應該appreciate我哋畀個機會咩?辭就辭吧,即使難搵人……」如果樣樣都「好小事啫」,做人就沒有了底綫;有慈悲心,同時守護着原則,M你真勁呀!

(本欄逢周二刊登)

撰文: Esther Wong 廣告創作人,「ManyMany More興趣小組」創辦人。
欄名: @實時生活