香港仲有無得醫?

發佈時間: 2019/04/09

香港仲有無得醫?

三星期前

70歲的黃阿媽家居意外仆低,斷了大髀骨,一隻眼腫黑瘀青,白車五分鐘抵達現場救護,急送觀塘聯合醫院。第一天已照齊X Ray,隔日做妥手術,再由九樓骨科轉到康復病房,進度非常好,住了兩個星期出院,更有護士上門兩次跟進。黃阿媽唞順條氣,即聲如洪鐘,見人就大讚一眾男女小鮮肉醫護人員,有心又細心。

「嘩,個男護士真係好耐性。」黃阿媽好似發現外星生物咁︰「有個阿婆傷口痛,情緒差,不肯進食,阿男護士竟然一直好言相氹餵飯,真難得呀。」由於是半麻醉手術,現場聲音必將清醒可聽,黃阿媽本來嚇到口震,那知道出來後笑口大開︰「阿姑娘年輕又溫柔,在手術室一直坐在我身邊,握住我隻手,讚我皮膚嫩滑,又話我個樣唔似真實年齡……開心晒,分散了我的注意力。」

在忙到九彩、兵荒馬亂的環境下,這些醫護人員仍然咁專業又有heart,令人尊敬又感動。平日隔住份報紙或電腦芒睇新聞,知道醫生護士日夜處於高壓狀態,長期人手不足、床位欠缺,遇上流感高峰期更加恐怖;呢一排親臨其境,才真正感受到事關重要,是民生福祉,是水深火熱。

我只是深近視的小市民,看不透「明日大愚」這些接二連三的基建遠景,只見到今日逼近眼前的真正需要,請不要abuse用心盡力的前綫醫護人員。https://youtu.be/Vgiu7aWVLnE

3小時前

如果我是醫生,寧願留在公立醫院捱更抵夜,抑或身光頸靚出去掛牌執業?

只要一心為了病人着想,點做都是好事,不敢奢望全是仁醫,但基本的醫德還是要守住。我可能都會選擇在公院忙到飛起,有咁多隊友同病人,咁多奇難雜症同happenings,救到更多人又不會悶親,幾好。最怕由早到晚坐在間房,一個病人接一個,靜幽幽,非常dull。

如此離譜離地思維,只怪睇了太多日劇《緊急救命Code Blue》、韓劇《浪漫醫生金師傅》。

(本欄逢周二刊登)

撰文: Esther Wong 廣告創作人,「ManyMany More興趣小組」創辦人。
欄名: @實時生活