郭曉陽
郭曉陽

篤下手機就做到千萬富翁?

發佈時間: 2019/04/18

篤下手機就做到千萬富翁?

早前有調查發現,本港千萬富翁人數創新高,更有超過46%是女性,而且當中的33%是家庭主婦。曉陽的同事就笑指,家庭主婦賺錢當然容易,因為現時科技發達,手機落盤簡單快捷,所以在家也可以輕鬆買賣股票,一來一回,分分鐘就做了千萬富翁。

用手機輕鬆買賣就能賺大錢?曉陽當然知道是笑話,但現時科技發達,投資買賣都非常方便,大家再無不投資的理由。而理財當然也不是篤兩下手機就可以,最重要是心態和耐性。同事Mabel經常問曉陽,能否畀幾個number,等佢一星期就可以賺到錢,買個手袋都好。投資不是投機,千祈唔好抱住一買必賺的心態,更何況點會有一買就升的號碼?如果有,股民早已發達,何來蟹貨?

Mabel想炒短綫,無非希望搵快錢,但萬一炒錯邊,分分鐘就賺錢不成變坐艇。因此就算要炒短綫,都要揀優質股,平保(02318)和友邦(01299)都是屬於強勢股,偶有回落都可以視為短綫入貨的機會,升幾個巴仙離場,的確會有小小收穫。但Mabel就問,唔少內房股上落波幅大,股息又高,賺唔到差價都可以收息,值得買嗎?收息一向是本倉的核心,但曉陽就不建議買內房,何解?下期續。

(本欄逢周四刊登)

撰文: 郭曉陽 追求財務自由,分享理財經驗,揀選優質增長股,目標每年回報15-25%。
欄名: 晴報第一倉