陳淑蘭
陳淑蘭

到韓國美容大翻新

發佈時間: 2019/05/30

到韓國美容大翻新

上星期,女朋友去韓國同研發護膚的教授和其他做美容的代理開會,我一於跟埋去八卦下有甚麼最新扮靚情報,分分鐘又有一些新產品啱我用!

韓國是形象大翻新之地,每次我必定會去髮型屋執下髮型。次次都有人讚靚,所以我會去韓國「修剪電」頭髮,但就不會染髮,因為貴過香港。

時時見到那些韓國女星塊面水潤令立立,我又想要!於是今次去試埋佢哋嘅facial;正確地講,韓國叫做「皮膚管理」。上到去reception,填寫完基本資料後,他們就安排了我與醫生在房間裏會面,深入了解我的皮膚狀況,以便找出我應該做哪些療程。諮詢完就準備做護膚了!

首先幫我深層清潔卸粧,之後幫我去角質,接着用超聲波儀器導入一些啫喱膏,再用一塊鐵片的東西在整塊面上滑來滑去,感覺有電流在面上走動,卻沒有觸電,亦不會感到疼痛。之後,太陽出來了!

她們用紅外綫燈光儀再照我15分鐘,暖暖的紅光將保濕乳液滲透到肌膚底層。照完燈後,再敷上好厚的深層面膜,這面膜又繼續在滲透補水,加強肌膚保濕。卸除面膜後,嘩!塊面真係好水潤呀!但當我再走到街上時,感覺塊面又乾番!我喺香港做facial,濕潤感好似仲維持得耐些。

嚟韓國大翻新,點可能唔去整容?女朋友的美容代理幫我安排了去做諮詢。在預約同醫生見面前,要先登記旅遊證件和信用卡資料,可能驚你會唔出現。

到了成座11層、全部都在同一間整容醫院內,好多眼腫鼻腫、用沙布包住個豬頭嘅人,完全好自然咁來來往往,別有一番景象。至於我嚟搞啲乜?如果我話只是去見識下,你會信嗎?

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭