陳淑蘭
陳淑蘭

蚊叮蟲咬救急良藥

發佈時間: 2019/06/27

蚊叮蟲咬救急良藥

「白日蒼蠅爾飯盤,夜聞蚊子又成團。每到夜深人靜後,定來頭上咬楊鸞。」這是來自唐末五代文人楊鸞嘅詩《即事》。我唔係文人雅士,但讀呢首詩時,我可以感受到作者嘅癢處……

前幾天在蘇州同朋友們吃完晚飯後,去一間大品牌的酒店大堂酒廊飲嘢,飲到咁上下,我身邊所有朋友開始不停痕,嘩!一個二個手腳即時一撻撻紅印。同服務人員投訴,佢哋即時畀支用咗大半嘅蚊怕水畀你噴!真係有無搞錯!室內都有咁多蟲咬!既然一早已備有蚊怕水畀客人,即係佢哋都知道有蚊或蚤啦!竟然唔去做好啲滅蟲服務。嗰晚我好彩,啲蟲淨係咬我朋友,但避得一晚,唔避得第二晚。

之後我去到上海,吃完晚飯後,朋友招呼去一間高級卡拉OK消遣,玩到咁上下,返到屋企發現我成腳畀嘢咬到一撻撻,核突不在話下,最攞命係痕得要死!我第二朝去機場,由上海一直𢯎痕𢯎到返香港,難睇兼難受!

返到香港,即刻用我在日本搜購嘅Una Kowa Ace L救命。產品除提供清涼的薄荷醇、合成樟腦,以及局部麻醉劑的利多卡因(Lidocaine)、抗組織胺的鹽酸苯海拉明(Diphenhydramine),還多添加了PVA成分康速龍錠(Prednisolone),它是類固醇,用來抗發炎,若已有紅腫的發炎反應,尤其是被毛毛蟲、蜈蚣、跳蚤、蟎蟲、水母等叮咬,都會有很嚴重的發炎反應,喺呢個時候,就要用這系列來減緩劇烈痕癢和減低發炎及紅腫了。

另一款Makiron止癢膠布ACE係加入咗消炎的類固醇成分,配合抑制搔癢的抗組織胺等有效成分,能夠紓緩蚊叮蟲咬後的發癢和腫痛,喺瞓覺前貼在患處可防止熟睡後不自覺𢯎傷癢處。如果你痕到飛起,又無止痕產品,可以試下喺癢處幫自己灑鹽,呢個輕微刺激,肯定比人哋喺你傷口度灑鹽爽!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭