陳淑蘭
陳淑蘭

臭屁可變香?

發佈時間: 2019/07/04

臭屁可變香?

前幾晚食完飯,便同狗狗貓貓睇電視。突然聽到「呠」一聲,繼而飄來臭味……我問邊個放屁?其中一隻松鼠狗Krug,泰山崩於前不動於色,甫士不變,只是揚一揚自己的尾巴,將味道撥散,果然有其母必有其狗!

我喺好朋友面前,都時時有嘢亂講,有屁直放。我啲好友已經習慣兼體諒,皆因佢哋知我食嘢快,又鍾意飲大量碳酸或有氣飲料,再加上口沒遮攔,又講又笑,便造成了吞氣症(Aerophagia)。所以通常我嘅氣體排放時間,係飯後一兩小時之後。

你而家可能邊睇邊鬧我,乜你咁核突,好講唔講,講屁……其實呢樣嘢係身體運作嘅一部分,正如美國腸胃病學院醫生雷蒙(Patricia Raymond)博士都話,通常人一天正常會放14個屁。喺乜嘢時候會特別想放屁呢?有研究顯示,當你坐飛機嘅時候,因為高度會影響我哋體內嘅腸胃脹氣,而因為氣體膨脹,所以會想放屁;其次係我哋唔消化所食嘅嘢,都會製造屁排放。通常愈健康嘅食物愈會令屁比較臭,例如水果、蔬菜、全穀、豆類、洋蔥等食物,都會令屁產生臭味。

咁究竟屁臭係唔係好事?有醫師話,響屁臭的話,健康情況唔係咁理想;響屁不臭,係正常;屁既不臭又不響,即係靜雞雞鬼鬼祟祟放咗屁都無人知,恭喜晒,非常健康!之但係如果你係長期放臭屁,兼大便有血,請盡早求醫接受檢查,因為大吉利市有機會係大腸癌或直腸癌。

喺公眾地方放臭屁,又的確幾無公德心。但如果屁唔臭兼帶香味呢?法國一間名叫Lutin Malin的公司,生產咗一種號稱可以令「屁味變香」的膠囊!佢哋表示食咗呢款「香屁味膠囊」,可令你嘅屁味散發出一股好似玫瑰花般嘅清新香氣……咦?咁以後女人放屁,咪可媲美仙女散花?

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭