陳淑蘭
陳淑蘭

從任達華遇襲說起

發佈時間: 2019/07/25

從任達華遇襲說起

上星期Simon任達華在中山出席活動時遇襲,腹部遭兇徒刺傷,隨即被送到中山開發區醫院。他遇襲後臨危不亂,立即在微信發錄音短訊求助。在錄音中,他稱兇徒為「發神經朋友」,十分有修養和厚道。他在內地醫院做完手術,情況穩定後數小時,網絡已瘋傳其入院照及個人病歷。如果以上資料真的外洩,我對內地醫院如此不保障病人的私隱,徹底感到失望。

其實好幾年前,我在內地有一次唔舒服想去睇醫生,朋友認真問我係咪真要去。吓?咁奇怪?唔舒服當然想去睇醫生啦。朋友說在內地睇醫生好open,醫生幫你睇症之餘,睇埋你旁邊的病人;診斷你的病情時,你周圍的病人不分男女、甲、乙、丙、丁,全部一齊聽,就算你係睇前列腺,都好公開咁指點,好似開研討會咁。我聽完真的不敢去,希望今時唔同往日啦。

講開入醫院,有兩個住在澳門的朋友,分別話佢哋試過有意外,差點就踩入鬼門關,去到醫院時,醫護人員會好緊張你,問你有無帶夠錢才會醫你。因此他們盡量都來香港就醫,所以香港的醫療真的算不錯。

至於全球最佳醫療的保健國家,馬來西亞憑藉其世界級的醫療保健服務與先進的醫院設備,排名第一。

就算你是到馬來西亞工作的外派僱員,也可以選擇到私立或公立醫院,以滿足各自的需求。雖然私立醫院醫療服務會貴些,但比公立醫院的醫療服務更接近西方標準。你不需要提前預約,亦不需要家庭醫生的轉介信,就可以去搵專科醫生問診。價錢相宜之餘,醫護人員及藥劑師們都訓練有素,見多識廣,我諗最少在保護病人私隱方面會做得更好。好!等我都安排去做體檢,看看馬來西亞醫療係咪咁number one先。

在此祝任達華身體快些復元,吉人自有天相!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭