有無藥醫?

發佈時間: 2019/08/06

有無藥醫?

1天前

八月五日東主頭痛心翳,停工一天。晨早水都未飲就開了電視和電腦,同時間睇幾個傳媒報道,新聞片段各剪所需,各有立場,睇邊一個都會好嬲,因為都是事實,但又明白不是事實之全部。

大台新聞見到真市民和示威者對罵,港鐵有孕婦穿了羊水都無人理,示威者大晒惡晒,呼籲罷工變成阻人返工。用丫叉掟磚又縱火,搞人警察宿舍一家大細。有少女大叫︰「香港無前途,我哋無前途!」警方苦口婆心勸說︰「前途唔係用咁嘅方式爭取㗎,你只得十幾歲咋。」

面書上的網媒就指向暴警打父圍子,成頭血……街坊都打?穿拖鞋無裝備都打?女示威者被拉到甩褲竟然被強行遊街,完全濫權侮辱女性,尖叫聲好淒厲。議員同助理被拉要跪低,記者、社工阻路照打……處處火光熊熊,憤怒焚城。

影像、文字、圖片是非常powerful的工具,睇完大台,令人即時激動大叫︰「暴徒無法無天!拉晒佢哋!」跟住睇Facebook又會即時火滾大嗌︰「警察無法無天!調查佢哋!」短時間兩邊輪流撕裂,精神瀕臨分裂。

已奉勸我年紀大、血壓高的父母少睇電視新聞,他們的情緒深受影響,極度焦慮。又奉勸朋友們上網時間不要太耐,因為他們很憤怒又抑鬱。香港人已經患上集體性精神創傷,有排醫。

2天前

需要唞唞氣,逃離一下現實。最近愛上了英劇《摩斯探長前傳》(Endeavour),以60年代英國牛津為背景,震撼人心的古典配樂,角色都愛玩報章填字遊戲,曲折起伏的查案推理,含蓄浪漫的愛情兜轉,just too beauitful!不眠不休殺晒六季!最新一季講政、警、黑聯手作惡,用賄賂、暴力去威脅幾位正直不阿的警官主角同流合污,這當中需要多大的勇氣、智慧和堅持,才可改變局面?劇集世界裏當然是正義得勝,真相大白……是的,我現在真的很需要這些antidote。(https://youtu.be/k35yGEeql6Y)

(本欄逢周二刊登)

撰文: Esther Wong 廣告創作人,「ManyMany More興趣小組」創辦人。
欄名: @實時生活