陳淑蘭
陳淑蘭

學習苦中作樂

發佈時間: 2019/08/08

學習苦中作樂

人生短暫,輸甚麼都好,千祈唔好輸心情,放輕鬆,畀機會自己學習快樂。成長路上,開始遇上不如意的事和人,幾樂天的性格都會被侵蝕。天生樂天難自棄!喺呢個世界上,一定要保住快樂。所以我時時都鑽研點樣可以令自己快樂。

原來每一件事都唔應該畀情緒去決定你的反應,而是由你的思維方式去決定反應。壞事有幾壞,其實就取決於你自己。

譬如說踩到一篤狗屎,有些人覺得正呀,自己就嚟發財了;但亦有人覺得自己行衰運先會踩到屎,於是好沮喪。所以開唔開心,唔係由屎決定,而係你點樣睇呢篤屎去決定。你的情緒,你絕對可以主宰管理,所以有了這個認知基礎後,我哋可以學習令自己快樂。

人生總會遇到唔順遂的事,你可以試下咁諗︰三年之後,我仲會唔會介意呢件事呢?如果唔會,咁就話畀自己聽,唔好太耿耿於懷了,要盡量將快樂放喺你價值排序上的第一位。

好多時候我們的不快樂,是執着於面子上。一個愛面子的人,通常都無乜面子的。

好多人以為開心的人是因為樂觀,其實唔一定。要懂得享受當下,能夠每日做到自己喜歡的事,能夠同自己喜歡的人一齊,賺咗!

只要在一件事的過程中你能夠得到快樂,能夠學到嘢,無論結果如何,你都無蝕底。

我們一定唔好畀唔識或者無關重要的人左右自己情緒,畀佢哋影響到,輸咗!係輸畀自己。

無論如何,一定要學識愛自己。痛苦的根源並非來自外在,而係來自對自己的不滿。當你能夠真正愛自己,你才能夠領受由內至外散發的快樂。

在如今的時勢,如果不盡量學識苦中作樂,真係隨時會癲!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭