愈八愈開心

發佈時間: 2019/10/29

愈八愈開心

1個月前

教創意課,學到最多嘢的其實是我。

每星期都要年輕學生分享指定主題,看過甚麼書、聽過甚麼音樂、睇過甚麼電影、去過哪間小店、玩過甚麼app……因為我一直認為,所謂的Creativity,是一種生活方式和態度,要夠「八卦」、要親身去體驗同感受。最buy廣告大王CC Tang的3P創意心法︰Playfulness、Persistence同Passion,人生如此,更有意思!學生們分享的不單單是「資訊」,最重要的是「想法」。好或不好,鍾意或討厭,唔該講重點!個腦用多啲,才不會長期「留白」,才不會一面倒受情緒主導。

Inspire年輕人的同時,他們也在inspire我。好多新奇、新鮮嘢我也第一次認識,原來茶果嶺有間超過50年的冰室咁懷舊,趁就快清拆好快啲去幫襯下;咦,原來王馨平有首咁嘅舊歌我聽都未聽過,竟然可以影響一個年輕女學生咁多,好感動。

所以呢,雖然明明都忙忙地,但也樂意花時間備課,又要每星期撥出一整個下晝上課,因為獲益良多,根本就係益晒我。

3天前

唔教唔知朋友多,兼且一個二個都心地好!一個WhatsApp問到︰有無興趣來做guest speaker,同年輕人分享下經驗同睇法呀?明明大家都是大忙人,都二話不說就即刻say yes!全因心繫年輕一代,inspire幾多得幾多。A教寫生,其實是說︰「大學生要明白Self Learn的重要性……」J講電影,其實是說︰「未來無人知,最緊要做個好人,做好眼前的事,有一天自會水到渠成……」我地都曾經年輕過,大人們的說話邊記得咁多?

就當放下了一粒種子吧,在你人生日後某個時刻,或面對難關或感到迷惘或是甚麼也好,可能你會記起當年我們的某一句話,可能有所醒悟或幫助,又或只不過令你咀角揚起一個「啊!原來如此!」的會心微笑。咁已經good enough喇~

(本欄逢周二刊登)

撰文: Esther Wong 廣告創作人,「ManyMany More興趣小組」創辦人。
欄名: @實時生活