沈桃
沈桃

逆市奇葩

發佈時間: 2019/11/11

逆市奇葩

最近去兩間餐廳食飯,看到出乎意料的景象,跟大家分享一下。同朋友去荃灣一間屋邨樓下的中式茶樓打邊爐。平時只有小貓三兩隻,更一度傳出結業的茶樓竟然爆滿要等位!點解會咁?難道是有名的食評家介紹了這裏?問侍應點解咁多人,才知道最近因為港鐵提早關門,好多平時會外出食飯的街坊都不願出遠門,反而更多人留在屋邨商場食飯,茶樓又是屋邨唯一有得打邊爐的地方,所以茶樓晚市比平時更旺!真是逆市奇葩!

有人歡喜有人愁,另一次去了天后一間有點名氣的日式餐廳,事前特意訂位,去到現場竟然有吉位。師傅表示最近無以前咁旺,好彩該店一直都主要做本地人生意,口碑又好,遊客少了對他們的影響沒有那麼大。

「業主唔肯減租已經慘,政府話會幫中小企又影都唔見!」師傅憤憤不平地表示。「好在仲有誠哥!」

又關誠哥事?原來李嘉誠基金會早前宣布向飲食業派兩億。只要是中小企、有合資格嘅食肆牌同商業登記,就可以到www.lksfsme.hk網上遞交申請,申請成功就可以拿到60,000「應急錢」。誠哥不愧係超人,話做就做,為飲食業帶來一陣及時雨。

(本欄逢周一刊登)

撰文: 沈桃 好飲好食好奇之穿花蝴蝶
欄名: 中環蝴蝶