幸福感,只關乎錢銀?

發佈時間: 2019/12/31

幸福感,只關乎錢銀?

1星期前

Can you feel the love tonight?

坐在香港亞洲博覽館欣賞音樂劇《The Lion King》(獅子王),一聽到這首主題曲響起,不期然想起上世紀的我一個人去了London,一個人夜晚走去睇musicals,第一次朝見《Lion King》。那時剛出來工作,盤川有限,只好買平價飛坐山頂,跟小獅子辛巴相距無限遠,究竟睇咗啲咩呀我?

2019亞洲巡迴香港站演出,有緣再見,坐得很前,現場音樂演奏高手就在咫尺之間,舞台製作及角色演出都可以更細緻地欣賞得到,果然是經典之作。只是啊,還是很懷念當年「窮開心」的我,一切都很新奇新鮮,一切都想要睇想要知,雖然不似現在的小朋友咁幸福,細細個已坐B Class四圍飛,但當年咁辛苦儲錢去見識個世界,那一份熱切、渴望,還有滿足過後的喜悅,真係無價,回想起都感到好幸福!

7天前

睇show前,先去了場館內新開的「澐‧NUVA」中菜廳用膳,有雲有水,180度海天一色和你Lunch,飛機就在眼前準備降落,如此景觀只此一家!枱上有來自台灣的《行雲流水》藝術擺設,好有意境好unique;牆上就有加拿大藝術家Peter Yuill的幾何綫條作品系列,與每道精緻菜式相互映照,視覺和味覺都大滿足!最愛其冰鎮趣脆咕嚕肉,品酒師Gordon特意配上德國的Riesling,更清新清甜;好厚身好濃味的鮑汁蝦子扣關東遼參,就襯帶少少酸味的法國Domaine Faiveley紅酒;接近尾聲竟然有一小碗「黯然銷魂飯」,熱辣辣又熟腍的叉燒和初生蛋,太美味喇!

大家掛住傾掛住食,差啲遲了入場睇《Lion King》,好彩場館就在樓下,行快幾步就趕到!

貪玩貪靚貪飲貪食貪新鮮,能夠持續stay curious stay hungry,這也是一種幸福。

(本欄逢周二刊登)

撰文: Esther Wong 廣告創作人,「MMM興趣小組」創辦人。
欄名: @實時生活