陳淑蘭
陳淑蘭

兩招防病強身

發佈時間: 2020/01/30

兩招防病強身

2020年嘅過年氣氛,係我認為最無氣氛嘅一年!原本年廿九約了朋友搭高鐵,到廣州和一大班朋友吃團年飯,結果梗係唔敢去啦。呢個時候畀人知道你坐過高鐵,係人都怕咗你。

呢個非常時期,大家都變成驚弓之鳥。只要你無戴口罩,如果打個乞嗤,附近人肯定即刻九秒九彈開,兼用最厭惡嘅眼神睥住你。所以如果無囗罩,真係最好唔好出街。

話時話,雖然我有戴口罩,但我發覺原來一直戴錯。大吉利市如果之前我接觸疫症病人,就算我戴住囗罩,都應該難逃厄運。

原來戴口罩一定要將面包到實一實,尤其係鼻哥位置要握貼個面,唔好畀空氣入到去,我就係蠢到以為畀少少空間我唞氣,真係戴咗等於無戴!各位朋友切記要學識點樣正確佩戴了,因為口罩真係好矜貴,千祈唔好辛苦撲到囗罩結果得個桔,戴咗都中招,真係喊都無謂。

除咗呢個武漢疫症猖獗之外,流感都係高峰期。喺呢個時候,最好唔好感冒,因為周圍嘅人真係會怕咗你,但如果屋企真係有人感冒,點樣自保呢?以下係我親身試過嘅方法,至少喺我身上發揮作用。

真實個案1︰我十幾年前去上海,同房女友人超級大感冒,大家住埋一間房,我又無得買藥。間房只有水果盆,我惟有不停食橙,結果我係吉人天相無中招。所以補充多啲維他命C,應該有用。

真實個案2︰幾年前我的枕邊人超級大感冒,大家同床,極高危。於是我喺每個角落放一個切咗頭嘅洋蔥,我床頭仲放兩個。雖然有實驗證明室內放置洋蔥一段時間後,細菌數量依然沒有減少、實驗結論認為洋蔥對病毒沒有抑制作用,但我真係無被感染到,不過係好多年前嘅感冒菌。今時今日嘅惡菌,惟有大家要做足所有衞生措施,做足好過做漏先嚟自求多福!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭