陳淑蘭
陳淑蘭

疫情下的新發現

發佈時間: 2020/04/23

疫情下的新發現

在新冠肺炎疫情下,大部分人都選擇留在家中抗疫。近排喺好多社交媒體上,見到好多人將home cooking post上網,發現平時唔多覺佢識煮嘢嘅朋友,都化身廚神。如果唔係呢個疫情,真係唔為意身邊原來有咁多廚神!連TVB都推出首個全網絡綜藝節目《疫境廚神》,只要將自己嘅撚手小菜上載至網站,公諸同好就有機會獲得獎品。

我唔係幫佢哋賣廣告,而係覺得呢個疫情真係改變咗以往社會嘅一啲框架同模式。好似呢個煮食比賽,無話一定要煮嘢好叻,佢話只要你識煮嘢就可以參加,即係話菜式出到嚟只要美輪美奐,就算入到囗難食到飛起,都有獎攞。世界真係開始變得更虛擬了。

人去到某個年紀,唔係個個都時刻追貼科技發展,但呢個疫情真係逼我呢個科技白癡都要識某啲科技點用。例如上星期六由Lady Gaga統籌的大型群星網上演唱會《One world: Together At Home》,就係因為疫情而衍生出嚟嘅演唱會新模式。表演者來自世界各地,各自喺自己國家嘅家中一齊獻唱,或一齊和唱,令觀眾在家中都可以睇到呢個演唱會,感覺好震撼。

呢個又係一個新方向、新改變。

我和朋友喺呢段時間為了安全而閉關,但寂寞難耐,想要熱鬧可以點呢?呢個時候,科技可以將那麼遠變成這麼近。一於叫齊班酒肉朋友,邊個得閒就開視頻,十幾個人,你一言我一語,猜枚暢飲,嘈喧巴閉,安全得嚟依然可以好熱鬧。雖然視頻呢種科技已存在了一段日子,但你我平時應該不常用,如今卻大派用場。

今次呢個疫情迫使我哋長時間要留喺屋企,你有無因為咁而發掘好多之前忽視咗,但原來一直喺身邊嘅情和物呢?

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭