楊美儀
楊美儀

疫情下的美國百態

發佈時間: 2020/04/29

疫情下的美國百態

朋友︰「我想提醒你唔好做好心,將你手頭上啲口罩去同人分享呀!你知唔知網上有條新聞片,一個中國人做好心,將啲口罩同美國鄰居分享,怎料有人皮膚敏感,成班鄰居一齊告佢啊,真係好人難做啊!」

我︰「你放心,我太了解美國人。啲同事話無budget食飯,我會大破慳囊請佢哋食三文治。食緊嘅時候佢同你扮老友,食完之後都係繼續要整死你,因為你工作太勤力威脅他的飯碗,資本主義國家是物競天擇定律,後遺症是社會冷漠無情。」她︰「等於收完救濟物資,就話要告要賠償囉。」我︰「美國教育重視學術,跟我們自小學習仁義道德的儒家思想不同,他們不懂孔子、孟子,只懂銀紙。」

她︰「美國確診人數突破百萬呀!嗰邊氣氛係咪好緊張?」我︰「唔係喎!大把人仲話要復工,唔復工無生活仲慘過死喎!又話無得睇NBA寧願死呀!」她︰「唔係嘛,咩人嚟㗎!」我︰「就係有呢啲人,先至會有呢啲總統囉!」她︰「佢哋真係唔知個死字點寫啊!」

我︰「老外梗係唔識個死字點寫啦!不是有句話︰生命誠可貴,自由價更高咩?戴口罩已叫美國人感到好大壓力。佢哋是外強中乾,唔單止荷包,亦包括佢哋嘅內心。」她︰「戴口罩又真係幾辛苦。」我︰「如果你抱住一個戴口罩是保護自己、保護他人的想法,你就唔會覺得辛苦,要視戴口罩為社會公民的責任。中國人連3年零8個月都可以捱得嘅,戴口罩又有甚麼大不了啊!」

她︰「千祈唔可以畀癲佬連任呀!竟然錢比人命重要。」我︰「據聞佢嘅民望上升喎。」她︰「都唔知咩世界,啲人反智。」我︰「香港有分別嗎?5月2日選民登記截止喇,你是香港人,作為社會的一分子,應把握投票選立法會議員的權利。你的一票好重要,唔投票,就唔好呻垃圾會又唔開會喇。」(本欄逢周三、五刊登)

撰文: 楊美儀 美國認證專業美學家、 HerbalGram創立人、大韓民國忠清北道榮譽大使 angela@herbalgram.us
欄名: 緣來有美