陳淑蘭
陳淑蘭

印堂加隻眼?

發佈時間: 2020/05/07

印堂加隻眼?

好耐無睇新聞睇到自己笑成15分鐘。係,我的確係好曳,將快樂建築喺別人痛苦之上;但係呢單新聞,對唔住,我真係忍唔住笑……

話說台灣一名女子早前去紋身,本打算在額頭上紋一朵類似淺灰色的小眼睛或是小白蓮花,仲攜同心儀的蓮花圖畀紋身師參考。紋身師卻無視其要求,在過程中把她的額頭當畫布一樣亂刺一通。事主察覺有異,感覺紋身師刺的跟當初指示的不一樣,甚至感覺到對方已「完全失控」,隨即大喊「不要」、「停下來」、「你刺到我的臉了」、「我要照鏡子」,請紋身師停止手上動作,對方卻「沾沾自喜」繼續紋下去,最後事主額上被紋上「飛龍舞鳳」的「第三隻眼」,令她大感不滿,直言「刺完只想去死」(唔好意思,睇到呢度,加上想像力,我自己已經笑到咔咔聲)。

呢個新聞帶畀我一個重點,就係額頭是面相中最重要環節,直接影響到一個人的運,額高飽滿者代表有頭腦、善於思考,創作力和幻想力也很強,可憑聰明才智做出好成績並帶來名聲;額形廣闊,邊城位高而廣者,易得貴人扶持,故有貴人額之稱;額闊且沒有紋侵痣破,能得到雙親關懷,家境富裕,無論讀書或事業發展都能爭取好成績。

除此之外,我哋時時都聽到印堂發黑代表時運低,可想而知印堂對個人運程的重要。印堂位於兩眉之間,闊度最好達兩隻手指位,以無紋無破為佳,你在咁細嘅空間仲要加隻眼?運程真係唔使算命師傅講,我都肯定知唔會有運行啦!所以大家記住︰自求多福,至少咪亂咁喺個額頭搞搞震!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭