楊美儀
楊美儀

港鐵車廂裏的驚人場面

發佈時間: 2020/05/13

港鐵車廂裏的驚人場面

甲︰「每日搭港鐵上班,你知我最怕睇到乜嘢場面」?我︰「擋住車門,唔畀車門關上,開唔到車,阻你上班嘅場面?」甲︰「港鐵車廂裏有太多令人意想不到嘅畫面呀!」我︰「你唔係咁好彩遇到嗰位愛強吻人哋腳板底嘅怪男啩?」甲︰「的確,香港地無奇不有!我最怕睇到女人幫男人唧暗瘡嘅畫面,好噁心!但係呢個畫面以前經常都睇到,最近人人戴口罩,已經不復見。」

我︰「一對熱戀中嘅情侶係目中無人嘅,我好明白暗瘡友嘅無奈,女人好鍾意乜都管,又好叻挑剔人,就係頂唔順自己男人嘅暗瘡篤眼篤鼻,所以要立即除之而後快。我亦見過唔少呢啲畫面,點解佢哋唔覺得污糟﹖手指好污糟,咁樣唧暗瘡肯定會令炎症加劇,而且會令毛孔粗大。」

甲︰「手指好污糟,硬幣就更加污糟。你有睇過嗰啲麻甩佬用兩個硬幣拔鬚根嗎?」

我︰「有,太多喇!佢哋都係一副自得其樂嘅樣,最近真係再無見過,所以戴口罩人人自律又衞生係好事。希望今次新冠肺炎的慘痛經歷,大家對公眾衞生嘅意識能大大提高。記得一次有位阿叔技術太好,玩弄硬幣嘅手法太熟練,每次都能拔出鬚根,然後彈一彈,把鬚根成功彈走,手勢之純熟,令人驚訝!自此,當坐喺隔籬嘅乘客攞出兩個硬幣,我已被嚇跑100公尺唔使透氣。」

甲︰「即係咩?」我︰「走得快好世界囉!」甲哈哈大笑。

我︰「鬍鬚係毛囊裏面毛乳頭生長出嚟,鬍鬚要刮,唔應該拔。因為拔會損害毛囊、皮脂腺。輕微嘅會發炎,嚴重嘅會引致腦膜炎,或者膿毒敗血症。」

甲︰「好驚人啊!寫出嚟,好有阻嚇作用呀!畀嗰啲手痕友知,問佢哋怕未!」

我︰「嚴重嘅可能併發鼻側角嘅化膿性血栓性靜脈炎,甚至可向上蔓延到眼靜腺,如果繼續蔓延到顱腔裏面嘅海綿靜脈竇就會引發腦膜炎,唔係講笑㗎!」

(本欄逢周三、五刊登)

撰文: 楊美儀 美國認證專業美學家、 HerbalGram創立人、大韓民國忠清北道榮譽大使 angela@herbalgram.us
欄名: 緣來有美