陳淑蘭
陳淑蘭

幾時移民上火星?

發佈時間: 2020/07/02

幾時移民上火星?

上期講到天象嘅奧妙神秘,今期繼續一齊去探秘。

喺小說或戲劇中,我哋時時都有機會睇到古代高人通過「夜觀天象」來預知未來(尤其是軍國大事)。而觀測天象的知識基本都是被官方壟斷的。歷朝歷代都明令禁止民間私習天文,尤其在立國之初,禁令更嚴,是為了防止觀天之術洩露到民間。

中國古人認為,天能影響人事、預示災祥,而人的行為也能感應上天--當然,這裏的人主要是指受天命、治天下者,而不是普通老百姓。佢哋好勁,就咁睇啲星象,就可以預測到皇帝幾時死。你唔好話迷信,就算係耶穌出世,東方三博士都要追隨粒特別嘅星,去到馬槽搵到剛出生嘅耶穌,證明天象真係預言好多重大嘅事情畀人知,問題係我哋get唔get到,又或者係信唔信。

萬有引力,都喺四方八面影響我們嘅生活,宇宙間星體運行規律有一股神奇力量;它雖然看不見、摸不着,但我哋卻能時刻感受到佢嘅存在。當有特別嘅恒星逆行或太接近地球時,分分鐘地面上會發生大災難,例如地震或海嘯等。

地球已經畀人類破壞到千瘡百孔,大家都喺度估計個地球仲可以畀我哋人類住多幾耐?而科學家都不停尋找一個適合人類居住嘅新星球。

地球並不會長久存在,同時佢自身亦有壽命,所以綜合各種因素,人類遲早有一日都要離開地球,前往其他星球生活。

從目前地球的環境嚟睇,呢幾年科學家都將目光放喺火星上,可能大家都會認為火星好似好熱,點住呀?上星期,新聞影到火星竟然成個都被綠光圍住。原來火星上都存在一定量的氧氣,氧氣在光的照射之下,產生出一定波長的光,所以顯示為綠色。唔知在我有生之年,有無機會上火星呢?

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭