陳淑蘭
陳淑蘭

滙豐銅獅子歸位

發佈時間: 2020/10/29

滙豐銅獅子歸位

上星期四朝早,當我仲係攤緊喺張床度聽新聞時,報道講到滙豐嗰對銅獅子會喺當天拆封重見天日,即時有股力量推我起身即刻買滙豐!你咪以為我係股神,我完全唔識投資!

一味喺度大媽講股靠估︰滙豐雄獅再現,滙豐應該雄風可以再現!希望呢次畀我執少少,日後有機食能夠扮下代表。

其實一路都喺度預測話10月會有股災,當蘭子都喺度也文也武學人講股票時,睇怕呢個災難真係有機會發生,大家投資真係要格外小心。

其實當聽到史提芬同施迪再次謹守崗位,我真係好開心㗎!邊個係史提芬同施迪?咪就係屹立喺滙豐總行門外達85年的嘅呢對銅獅子囉。佢哋有名㗎!張口咆哮嗰隻名為史提芬,名字來自當初建議鑄造銅獅的滙豐香港總行總司理史提芬(Alexander G. Stephen);另一隻合口嘅銅獅子則名為施迪,名字來自1921年滙豐上海司理施迪(Gordon H. Stitt)。

呢對銅獅子係滙豐鑄造嘅第二代銅獅子,喺日本佔領香港期間,佢哋曾被運往日本,準備熔解嚟製造軍火,最終都被運回香港,但喺史提芬同施迪身上,則多咗子彈痕,即係話佢哋真係好擋得殺氣!

你咪笑我八卦,至少到我交稿日為止,銅獅解封股價即彈,滙控曾漲3%,見逾一個月高位,所以我更加即刻去中環,摸下又攬下呢對銅獅,逐隻喺佢哋耳邊同佢哋講︰「Please give me some luck!Please give me some money!」

唔知點解,當去到現場見到佢哋,真係好鬼開心。打從心底內嘅感情湧出嚟。可能係因為佢令我諗番細細個嘅時候,滙豐獅子錢罌陪我一起成長嘅點點滴滴……因此我絕對相信,史提芬同施迪一定會give me money give me luck...

哎呀,對唔住!佢哋唔係屬於我一個,而係屬於香港人的!所以我絕對相信,史提芬同施迪會守護香港,give us luck!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭