陳淑蘭
陳淑蘭

2021要未雨綢繆

發佈時間: 2020/12/31

2021要未雨綢繆

靈異嘅2020年,終於完啦!好喇好喇……好行夾唔送!

呢個庚子,唔理你係先進富裕國家,定係落後貧窮國家;有財有勢人士,定係無錢弱勢社群,話搞你就搞你,不分你我,終於搞殘成個地球。

喺踢走2020年嘅呢一刻,你係咪非常盼望2021年,我哋終於可以過番啲好日子?呢段時間,各國各地嘅預言家同玄學家都紛紛出嚟分析2021嘅運勢,結果?個個都話唔樂觀?吓?衰運仲未遠離?仲要捱?

迎接新年流流,我喺度講呢啲,你一定唔啱聽。但其實大家都預測到,庚子雖然終於離去,但佢所附帶嘅「蘇州屎」,臭味依然繼續不斷咁湧出嚟,例如好多行業都會因為捱唔住而出現倒閉潮,因此經濟壓力會影響好多人有負面情緒。

雖然年頭充滿盼望是必須的,但亦要有定心理準備。即係話︰天文台預測聽日會落雨,你做好準備帶把遮傍身,唔落雨會開心,萬一落雨都唔會濕身。我哋面對2021年,都應該抱住呢個態度同心境,咁先可以減少災難帶嚟嘅衝擊同傷害,嚟迎接未知嘅未來;對於可能發生嘅風險,做定適量嘅防範,防患未然,呢個亦係我令自己唔好太悲觀嘅方法。保住自己嘅樂觀尤其重要,因此要時時提自己「有危必有機」。

睇番以往庚子年嘅歷史,都可以講話係一個更替年號,嚟到呢個轉折點,全世界應該又要跟番個輪迴,又嚟經歷歷史性嘅改變了,社會環境同經濟好明顯正在調整中。我諗係時候要幫自己重新計劃方向。

改變、更替,雖然起初會好艱難,一向好地地喺熟悉嘅環境中,邊個願意走出comfort zone?唔習慣係必然。但當要逼虎跳牆嘅時候,不幸嘅事,或者有一日變相會成為祝福。到咗新轉折點,我哋不得不脫離過去,戰戰兢兢去開啟陌生領域,可能你會發掘到一啲自己以往從未諗過自己會有嘅實力同才能。

祝大家新年平安,2021年一定要令自己快樂!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭