沈桃
沈桃

買衫都要環保

發佈時間: 2021/03/01

買衫都要環保

天氣回暖,於是打算把衣櫃的春天衫拿出來。我本身喜歡穿黑色衫,所以買回來件件衣服都是同一個顏色。試過被朋友取笑︰「做乜你日日都着住嗰件衫嘅!」

在黑衫堆中掃來掃去,心目中想搵嗰件衫搵極都搵唔到,卻發現有兩件薄褸差不多同一樣款,然後又有3件Tee和兩件毛衣連牌都未剪!完全唔記得有買到!

唉!咁離譜!頓時自責!

回到公司,個個同事春裝上陣,醒起早上搵衫搵到未剪牌未着過嘅新衫一事,遂向同事呻氣。同事話我不但浪費金錢,更加不環保。她用手機播放了幾段短片給我看,是中電製作的短片,內容講解如何做到「減碳生活」,影片本來是學生教材,不過大人看了一樣有意義。

這一個題材最近頗為熱門,朋友間也有人為了環保理由而選擇少吃肉類,因為畜牧業造成的碳排放特別多。同樣地,製造衣物當然也會造成碳排放。影片建議大家有多餘的衫可以拿去衣物回收,這的確是一個補救的方法。

看完影片,決定以後買衫前要先想想是否非買不可,衣櫃裏是否已經有同類的款式,不要買完又買,那就可以省錢又環保!

(本欄逢周一刊登)

撰文: 沈桃 好飲好食好奇之穿花蝴蝶
欄名: 中環蝴蝶